Perser iFokus

Perser

Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 953 ggr
lenaP3
0

Nya damer hos Petrés!

I helgen miste jag i en hemsk olycka min underbara exotjej Miffo, en väldigt speciell gumma som jag hade velat ha kvar i många år till. Trist var det också att hon var min enda exotjej som jag snart hade hoppats kunna para.

När goa Ylva hörde om Miffo erbjöd hon mig genast två av sina exotjejer då hon pga av personliga skäl måste dra ner på antal katter och ta en paus. Så i kväll körde jag till "urskogen" och kikade på hennes tjejer, båda blev med hem Glad Så här bor nu en svart tjej med DOM ögonen och ett otroligt temprament: Amors Troll Demons Toy och en sv.skp tabby, jättesöt och jättego; Amors Troll Bulls Babe.

Bilder har jag inga men kanske får jag till något till hemsidan så småningom.

1000 tack Ylva för dessa två och jag hoppas jag får chansen att hjälpa dig en annan gång!

Kramar, P3

Annkis54
0

Jag är ledsen för din skull ang. Miffo…kramar
ser fram emot kort på damerna
tänk vilka vänner man kan ha

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

frukove
0

Men oj vad jobbigt att förlora  sin katt i en olycka.Vilken chock!

Var det nån ungkatt eller var det nån du fött upp själv?

Jag var in på din hemsida men såg ingen exot där.

Vilken tur att du hade en sån vän!Det är ju inte alla som har!

Nu har du ju fina exoter med en underbar Amors Troll look!

Efter regn kommer sol brukar dom säga!

Heléne

Bullan
0

Fy så hemskt det låter att mista en katt i en olyckaFörvånad Om än en ny katt inte kan ersätta en annan, så är det ju ändå kul med nya individer, så Lycka till med dina nya tjejjerSkrattande 

Har själv haft all otur man bara kan ha med mina katter, så jag vet hur det ärSkäms(…och ännu verkar den oturen inte vara över, tyvärRynkar på näsan*suck*)

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

ophelia
0

Beklagar förlusten av Miffo.Men ibland så sker saker av en bestämnd orsak.Nu fick två andra tjejer ett hem hos dig som de annars kanske inte hade fått.

Lycka till med dina damer/Sylvia

Marita-L
0

Nej vad hemskt att förlora någon av sina älsklingar…Gråter 

Jag säger grattis till dina två tjejer du fick med dig hem och jag ser fram emot foton Glad

/ Kram Marita

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Dockan
0

Jag skickar en hälsning också såklart.Lena

Hälsningar LENAGlad

Marylands
0

Usch va tråkigt med Miffot Lena :(

Men jag är glad att höra att du har fått två nya därhemma som busar runt därhemma all lycka med dom båda i framtiden

Kram

Anna

miascharming
0

Trist med Miffo ..Tröstkramar!

Vill ändå gratta till det nya Skrattande

Lycka till med dina nya stjärnskott,

Kram Mia

lenaP3
0

Tack så jättemycket alla! Precis som ni säger kan inget ersätta Miffo - inte ens två - och helst hade jag haft henne kvar i stället. Som någon skrev så brukar det också vara en mening med allt som händer och det vill man ju gärna tro. I det här fallet fick jag ju chansen att ändå kunna få exobebisar x2 samtidigt som Ylva vet att hennes tjejer har det bra.

Hälsningar, P3

ixidixi
0

Ja det va mycket tråkigt det som hänt!!
Men efter regn kommer solsken!!!Glad 
Det har jag sagt till både dej och Ylva!Flört 
Allt ordnar sej då man har vänner kring sej!Kyss

Kram Chatrine

lenaP3
0

Visst ordnar sig mycket med goa vänner!

//P3