Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 638 ggr
ophelia
2009-01-25 14:09
0

En Mardröm.

Inatt hade jag  en riktigt otäck mardrömRynkar på näsanDet jag kom ihåg när jag vaknade var att jag kom in i en utställningshall när alla plockade ihop sina burar.Tydligen hade jag ställt ut Gangstern men som jag förstod så hade jag klätt buren satt in katten utan kisse låda eller mat och vatten.Därefter så hade jag försvunnit.Visste inte var jag hade varit ,var totalt dessorienterad Gangstern hade fått sina första CAP som jag köpte .Plockade ihop mina grejer och min katt och tog mig hem.Väl hemkommen visste jag fortfarande inte var jag hade varit.

Hmmmm nu funderar jag ju vad denna dröm vill säga migObestämdAtt jag inte ska ställa utGråter eller hur jag nu ska tyda det hela.

/Sylvia

Firinella
2009-01-25 15:32
0

Usch vilken dröm.  Är ingen drömtydare men det låter som du har fullt upp just nu… Obestämd

Annkis54
2009-01-25 17:05
0

HMmm  jag är inte alls bra på att tyda drömmar
så jag vågar mig inte på nån tolkning
men jag tror inte att det har med själva utställningen att göra

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

ophelia
2009-01-25 17:14
0

Jag har kännt mig ganska förstörd hela dagen efter denna drömmen.Känslan av att något är fel känns i hela kroppen.Dessutom så hör jag till dem som tror att våra drömmar förmedlar något till oss så det känns viktigt för mig att försöka förstå det hela.Nej jag tror inte heller att det har med utställning som sådan att göra utan att jag inte ska glömma någon/något som är viktigt.Eller att jag kanske på grund av olika anledningar håller på att tappa bort mig sjäv på något sätt.Ja jag vet inte.

Annkis54
2009-01-25 17:24
0

göra utan att jag inte ska glömma någon/något som är viktigt.

där tror jag du har det:)

Om det nu är så att det är nåt som "nån" vill förmedla
så kommer denne "nån" att fortsätta att påminna dig på olika sätt under dagen o natten mm
så var bara lyhörd:)
Kram

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Marita-L
2009-01-25 18:16
0

I det jag har läst om drömmar så brukar dom inte alls handla om det vi i själva verket drömmer om utan något helt annatGlad Så fast vi drömmer något otäckt  så brukar nästan alltid våra drömma börja med något bra som sedan blir något hemskt, otäckt osv.. för vårat undermedvetna lever drömmen vidare i något som vi inners inne är rädda för eller har upplevt i en helt annan situvation i livet.

Spänningar, oro inför något utan att vi själva känner det så mycket på ytan kan vara en bidragande orsak.

Det finns ju olika sätt att tyda å lyssna på drömmar..otäcka känslor som gör att vi ändrar olika händelser i vår vardag.. vi tolkar dom som små signaler..

…så här står det i
Varför drömmer vi:

http://www.sinnligkunskap.se/lasa/drommar/dr1.htm

-------------

Jag tror att din dröm Ophelia handlar om att den vill tala om för dig att ta vara på dig själv.

Kram Marita

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Bullan
2009-01-25 19:26
0

Bara spontant så tycker jag det låter som att du ska försöka ta det lugnt kring denna utställning/eller privat så att "du själv hinner vara med"Flört! Ibland stressar man så mkt kring olika händelser att man knappt kommer ihåg någonting efteråt. Om än det varit roligt, så kan man inte komma ihåg detaljerna knappt, bara för att det varit stressigt och mkt kring en.

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

ixidixi
2009-01-27 16:35
0

Klart du ska ställa ut!! Det va ju "bara" en dröm!Flört

Kram Chatrine

ophelia
2009-01-27 17:21
0

Tack för trevliga svar på mina funderingar.

SkrattandeSylvia

ophelia
2009-01-27 18:03
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste sätta in en bild på min lille älskling som nog undrade över varför matte var så extra kärleksfull hela dagen igår

/Sylvia