FREDAG
God Morgon
Här i Gävle är det lite grått….men det skulle visst komma mera snö i kväll. Lite mysig när det snöar tycker jag, bättre än plask.
Har suttit och skrattat åt Tore, han är så busig. Först går han o gnäller och letar efter dom andra men dom vill inte leka med honom sen kommer han till mig som satt och skrev mail och inte hade riktigt tid nu, då börjar han jaga musen på dataskärmen!! Tog bort honom några gånger men han är envis och välldigt uttråkad! Fortsatta jaga musen och sen så tyckte han att det var bättre att lägga sig över tangentbordet så han hade koll på den hela tiden!!!
Va roliga dom är dom fyrbenta.
Ska börja med skolarbete nu, vi får vara hemma måndag o tisdag med inlämmnings uppgifter att göra och så har vi fått ett stort projektarbete som ska göras så jag behöver inte fundera på vad jag ska göra i helgen.
Ha en trevlig helg
Helen
i Trollhättan är det grått..lite snö ligger det på marken men det är blött.
Ja du Helen..det är samma sak här….med katterna o tangentbordet o muspekaren. Ofta mycket svårt att skriva:)
o så trampar de på några tangenter så endast gudarna vet hur de ställer till det med datorn. Ofta så försvinner fälten uppe o nere på min dator…men nu har gubben lärt mig att trycka på F11 så kommer allt fram igen:)
tur man har de ibland
ha en bra dag alla…i väntan på Lets Dance
#1 Ooo….så bra! Är det F11 som gäller, de ska jag komma ihåg.
Ja han är en riktig surfare….byter sidor hela tiden…fniss :)
Helen