Perser iFokus

Perser

Etikett03-avel-genetik-uppfödning
Läst 627 ggr
yadhayezibas
0

Nu har lilla Stina flyttat

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår flyttade YadhayeZiba's Roya även kallad Stina. ÄNTLIGEN hittade vi ett hem som verkar helt toppen. Ett ungt par som på en gång behandlade Stina som deras lilla bebis. Tjejen har haft perser förut. Eller ja han lever fortfarande 14 år gammal men han bor hos hennes mamma.
De bor i samma stad som oss, känns skönt. De hörde av sig så fort de kom hem och berättade hur det gått. Och har hört av sig även idag och pratat om sin lilla bebis. Glad Visst är det väl underbart när man hittar bra hem?? Har verkligen varit värt väntan och vårat (mest mitt) kräsna urval av köpare. Oskyldig De är ju ändå som ens egna barn de små liven.

englagirl
0

Vad skönt att Stina "hittade hem" till slut :-)

Det känns väl skönt att hon kom i närheten oxå.

Jag hade tre st som "hittade hem" igår och jag har oxå fått lägesrapport från alla att det har gått så bra! Visst känns det bra? :-)

// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Songhios
0

Det är superviktigt att katterna får ett bra hem!

Roligt att det gått så bra ! :)

Mvh

Simone

Annkis54
0

så gott när man hittar rätt hem

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

babydoc
0

Va skönt att hon äntligen fått ett hem lilla gumman. Förstår att det känns bra för dig!

miascharming
0

Så skönt att hon fått ett bra hem Skrattande

// Mia

Marita-L
0

Så söt hon är din lilla Stina ! Nu kan hon berätta lite hemlisar till sina nya familjmedlemmar…

Som i saltkråkan…
Hemma på våran gata i stan där bor det en tant som har….. asg… hihihihihiGladFlörtSkrattande

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

yadhayezibas
0

Tack alla!!

De ringde igår igen och var lite oroliga för de trodde att Stina blivit förkyld. Hon nös lite då o då men var inte hängig. Jag bad dom ta tempen på henne, hur gör man det sa de då? Så söta de är. Glad Men ingen feber hade hon iallafall. Borde väl inte vara nåt att oroa sig för lr hur?

De vill gärna att jag ska komma och hälsa på så jag gör nog det ifall de fortsätter att oroa sig. Glad Så skönt när de bor nära och man kan hjälpa på ett smidigt sätt.

#6 ja en del hemlisar har hon nog att berätta..hihi speciellt om sin styvpappa (tyson) som har haft tjejer här på besök. Underligt för en liten perser flicka att förstå.. Cool

simzonites
0

Så roligt att söta lilla Stina har fått ett nytt hem.

/Lotta

/Lotta