Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 731 ggr
Bullan
0

Skulle fota Ditha, men...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

det blev bara bilder på Sture, Ditha ser fortfarande ut som en raggsocka efter kastreringen i decemberObestämd Och på bild blir det än värreRynkar på näsan

Men jag kan bjuda på någon bild på Sture iställetGlad

På Ditha blev det bara en ögonbild, som dög som avatarObestämd

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Bullan
0

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Bullan
0

Dolleminas
0

Men Bullan du vet att Sture duger så gott!!! KyssTungan uteGlad

Marita-L
0

Vad fin han är din StureGlad

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Tessan73
0

Vilka jättefina kort på en underbar kisse

//Tessan

Bullan
0

#3 Hejsan! Tackar och Bockar, he's still going strong…med en aning senilitet då han leker som en kattunge under golvmattornaObestämd…liiiite irriterande ibland!

#4 och #5 - Tack så mycketSkrattande

simzonites
0

Vilka härliga bilder på din vackra kattkille Skrattande Bild #2 är kanonfin!

/Lotta

Trini
0

Vilka snygga bilder! En fin katt också :)

frukove
0

Åhh Nina vad fin Sture är!

Du är ju så duktig på att fota också!Lycka till med det!Jag längtar att få se lite vårbilder från dina promenader.Det blir alltid så fantastiskt!Men än så länge är det ju för tidigt på året!

Sen undrar jag hur de mår Ditha och Bullan?

Ha det bra!

Heléne

Firinella
0

Vilken snygging du har…

Mirra
0

Så stilig han är, fotona är snygga.

Grattis Glad

// Rosie

Bullan
0

#7 #8 Tack så jättemycketSkrattande Bild 2 är jag själv ganska

#9 Tackar så mycket! Vårbilderna kommer någon dag då det inte är -20 eller bara grått ute…som idag t.ex.

Bullan mår bara finfint och Ditha också…men hon har fortfarande mjölk i juvren efter sin kastreringObestämd Så risken är ju att de missat ta ut något ur henne ocksåSkrikandes. Ska avvakta en vecka till på inrådan av veterinären…och har det inte gett med sej tills dess, så ska de antagligen "omkastrera" henne ocksåRynkar på näsan

#10 #11 TackSkrattande

Annkis54
0

jättefina bilder Bullan

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Bullan
0

#Tack Annkis!

Fick brev från Sverak att Sture kommit på 3:e plats i Sveraks för Huskatts VeteranerCool

IdaJ
0

#14 Grattis!!

frukove
0

Vad kul med Sture!Grattis!

Ni är duktiga i Norrbotten!Vi Västerbottningar lyckades inte alls bra i år:( Men nu är det ju nytt år och nya tävlingar!