God morgon 19 Jan.
Nu äntligen har det blivit plusgrader här i Viskafors, det har snöat å ligger som en slaskig yta på marken.
Idag är det lite städ..uppröjning av övervåning ..min man är så duktig på att renovera..så snyggt men han är också väldigt duktig på att skita ner
Det är där mitt jobb kommer in… att röja hihihihi
Sätter in ett foto på Spotted Loke som är riktigt i farten idag..
Ha en bra dag
/ Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
#0 Tänk om man haft en sån karl… min man har tummen mitt i handen + att man måste nästan höja honom till skyarna för att få nått gjort
…
Här har sotaren varit, och alldeles nyss skickade jag iväg skolbarnen (de får gå idag) det blåser som rackarn men det är runt 0 på termometern, det började snöa lite smått igårkväll och i natt har det kommit lite mer dock bara ca 3-4 cm… nu väntar både en tvätthög och annat pysslande på mig, ikväll ska jag till en väninna på "ljusparty" ni vet Partylite.
Ha en bra dag!

Godmorgon från Sandviken.
Här står termometern på - 1 grad, men det är ju så himla grått! Skulle vilja se solen igen 
Jag är ju hemma och är "mammaledig" så idag ska jag passa på att tvätta lite fönster och byta till nya gardiner i några av rummen, och när det är färdigt så ska jag bada några katter.
#0 vilken duktig man du har som renoverar själv, inte alla som kan det.
Vilken häftig bild på Loke som fortfarande är SKITSNYGG!
#1 ha så trevligt på ljuspartyt ikväll, jag fick hem en laddning häromdan med ljus som jag hade beställt av Britt-Marie, amarulas. Jag kan varmt rekomendera havsbris som doftar himmelskt!
Ha en fortsatt underbar måndag och var rädda om varann!
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Godmorgon!
Jag packade flyttkartonger igår så jag kan knappt röra mig idag. Suck… så jag är hemma och tycker synd om mig själv. 
Här i Linköping snöar det, ligger en himla massa på marken. Rätt så fint!
#0 vilken mysig bild du visar!
Näää nu ska jag ha lite kaffe tror jag sen ska jag kamma katter. Lagom sysselsättning när ryggen gör ont.
Ha en fin dag alla!!
#2 Vet om havsbrisen men dessvärre gör en del av allergin det också… (tål en del dofter toppenbra, medans vissa "parfymer" slår direkt på…) Min favvo är jordgubb/rabarber så där lagomt sött…