Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 361 ggr
deroba
0

Godmorgon Lördag 17/1

Godmorgon alla fokusvänner Glad Jag har varit uppe sedan ottan med tanke på att jag har redan jobbat i en och halv timme och har 10 1/2 timme kvar *urk* Dom är slitsamma 12 timmars passen men det får gå ändå Skrattande Här har börjat blivit varmare nu är det "bara" -7,3 mot för -15 som det var igår. Brrr! Ha en riktigt skön dag alla och var rädda om varandra.

/ Helen

englagirl
0

Godmorgon från Sandviken oxå!

Hua för att jobba 12-timmarspass! Din stackare :-( hoppas i alla fall att du får en trevlig kväll med nåt gott att äta då du kommer hem.

Jag ska snart sätta igång att bada Droppen och några till kattungar som ska fotas idag.

Jag har 11 punkter på min "behöver göra lapp" idag,får se hur många jag kan pricka av innan kvällen :-) skulle ju vara skönt om allt var förbockat ikväll men jag tror inte det för allt tar ju sin lilla tid.

Annars är det tyst och lugnt här som vanligt och vi går ju i väntans tider oxå, så vi får se vad som tittar ut snart :-)

Ha en fortsatt underbar lördag och var rädda om varann!

// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Marita-L
0

God förmiddag här från kalla Viskafors !

Idag fortsätter renoveringen på övervåningen… snart så får jag beställa mina möbler ..åhh vad jag har längtar å har längtat så länge nu att få detta gjort!

Kanske jag kan se om temperaturen blir någorlunda okej för att fota lite till idag..

#0 12 timmars pass…blää.. har också haft det där men
no more..Cool..

#1 Usch vilken lista..

Ha en bra dag

/ Marita

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s