Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 417 ggr
Marita-L
0

God morgon 16 Jan

Äntligen Fredag..skall njuta av hela dagen…bara ta det lugnt å titta på någon video film, äta gott och kela med mina pissar.

Här är det 10 minus å kallt som bara den, att tända brasan är ett måsteGlad.

Skall gå in i duschen nu och sedan åka till apoteket, annars står det bara vila på hela schemat.

Ha en bra dag och ta det lugnt där ute på vägarna !!

/ Marita

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

englagirl
0

Godmorgon på er alla!

Vila……vad är det? Har du recept på det kanske?

Undrar om jag ska prova det nån gång *ler*

Jag är på väg till veterinären för att besiktiga och chippa tre st katter som ska flytta i dag på em.

Sen skynda hem och "slå ihop" en kaka eller nåt och vänta in dom första som kommer för att hämta Ugly Betty :-(

Hoppas alla har åkt framåt 18-tiden för då är det väl dags att göra nåt gott till kvällens Let´s Dance :-)

Här är det oxå kallt, termometern står på - 15 grader och det känns!Brrrrrrrrrrrrr, jag gillar inte när det är så kallt!

Annars är det som vanligt här hemma….lugnt och stilla och katterna är snälla mot varann *ler*

Nästa vecka ska jag vara mammaledig och äntligen göra iordning fotorummet med mina blixtar som jag köpte för ett år sedan och aldrig använt, och sen är det väl dags att bada kattungarna som då ska fotas till hemsidan bland annat, den har blivit lite försakad, hinner liksom inte med att uppdatera den, känner jag så jag måste ta tag i det ordentligt :-)

Det var allt från mig……..

Hoppas att ni får en stillsam och trevlig dag och var rädda om varann!

// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

SussiF
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är det också kallt, - 12,5 stog termometern på i morse då jag skulle skjutsa Saga till dagis. USCH!!! Varken jag eller min kropp tycker om kyla!

Idag ska jag nog försöka få till ett par limpor, brödet har en förmåga att ta slut väldans fort, i synnerhet när det finns hembakt…..

Ska även försöka få lite bilder på kattungarna som bllir mer och mer livliga i "holken" och försöker kika ut genom gluggen lite titt som tätt. Alla verkar vara väldig sällskapliga redan, hihi. Det tycker jag om !

/Sussi

Dockan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

SkrattandeHär i Kalmar är det kallt,härligt Marita du ska ha idag med brasa o allt,har man ingen köper man en konstgjord,den ser precis ut som äkta när man sätter i sladden och den ger värme inte dåligt.Lycka till med alla kattungar idag och gör nu alla något smarigt till aftonens TV.LenaFlört

Hälsningar LENAGlad