Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 438 ggr
englagirl
0

Godmorgon måndag 12/1

Då var det dags att gå till jobbet snart!

Jag har ju varit ledig sedan den 18/12 så det har ju blivit några dagar :-)

Det ska iofs bli skönt att komma igång igen och jag mjukstartar med ett pass på 5 timmar!

När jag kommer hem idag så måste jag få tag i en veterinär för att besiktiga en hel hög med kattungar som har blivit tingade i förra veckan och som jag måste låta flytta denna vecka:-(

Sen blir det väl det gamla vanliga….dra runt på dammsugaren ett varv och moppa golven, laga middag och se på tv en stund och ha lite gos med missarna samtidigt!

Nån annan som har något roligare för sig idag kanske? *ler*

Ha det bäst och Lev Väl!

// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Alsace
0

Godmorgon från ett blåsigt Göteborg!

Tyvärr inget roligare här! Städa, diska, tvätta å laga mat! Kattvård behövs på några, dvs bada ngn. ska ut i skogen med hunden, det vet jag inte om det är så roligt heller i det här vädret, men ett måste. Näe kan ngn berätta ngt roligt så vi får skratta lite, det kan behövas nu!!!!

Ha en bra dag i blåset!

Gunnil

[Guardians]
0

Godmiddag från Göteborgsområdet.

Idag är jag hemma från jobbet, sjuk, feber, halsont, ont i kroppen så får nog ta några lugna dagar som jag känner nu, får alltid så dåligt samvete då jag inte jobbar men man måste ju inse att man inte kan göra nån nytta där iallafall i det skicket man är i nu.

Samuel håller på att öva parning, får se om det blir något resultat denna gång eller om det ska till en tredje gång… Låter gör de iallafall och inte tackar vi nej till lite vårbebisar när vi inte fick vinterbebisar. Tiden får se an vad han är kapabel till och jag är så glad att han äter trots detta och inte bara tänker på brudar.

Annica

Helen68
0

Jaaaa jag har åkt 30 mil i dag, första skoldagen efter jullovet. Startat nedräkningen nu…..BARA 9 v kvar till PRAKTIK!!!!

Sen kommer jag lena!

Ha det så trevligt i kväll

Helen

[Guardians]
0

#30 mil, det var inga dåliga avstånd för studier

Dolleminas
0

Usch vad att allt kan ändras fort… har varit ganska tyst några dagar… beroende på att vår älskade lilla rexkattunge Cecilia hastigt gick bort efter en olyckshändelse natten mellan tors-fredag, har nu tagit mig i kragen och uppdaterat min hemsida…

Är dock inne och kollar varje dag…

Helen68
0

*4 nee de ganska drygt måste jag säga men det leder till något väldigt roligt!! Så de är värt varenda mil!