Fulan.....en igelkott?
Kunde inte låta bli att plocka fram kameran (trots att hon är obadad) då fulan "racade" runt i soffan igårkväll och pälsen stod rätt ut och hon såg ut som en igelkott!
Alla mina katter är så statiska nu då det är så kallt.
Hon blev ju lite långnäst den här lilla fröken,(bättre lycka nästa parning :-) men hon är så himla go så det gör ingenting, en söt sällis är hon allt!!!!
Så du som letar en rolig och go sällis….Här är hon!
*ler*
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Jasså fulan det tycker du men det tycker inte jag trallala
Lite långnäst men resten är ju bedårande
Runda fina öron å jätte fina ögon med fin färg
Å det är ju charmigt med alla igelkotte stråna åxå
Kramar Lasse å Britt-Marie 

Jag tycker att hon är jättesöt Lena ! Så där ser även min perserkattunge ut i pälsen. Men vi har ju -20 grader utomhus så inte undra på att dom är statiska (burr!!!)
Ha en trevlig trettondags afton
//
Christina

#1+2
TACK TILL ER BÅDA!
VAD RARA NI ÄR OCH FULAN BLIR SÅ GLAD DÅ HON FÅR HÖRA ATT HON ÄR SÖT O INTE BARA "FUL"
CHRISTINA, BLIR DU HEMMA IKVÄLL SÅ PINGLAR JAG?
// LENA
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Jag tycker inte att nosen är för lång, nog håller den standarden i alla fall :-)
Nosen brukar ju även "dra upp" sig en del ju äldre katten blir så hon kommer nog att bli superbra i slutänden.
/Sussi

#3# Här borta i kväll hemma i morgon
// Christina

men ohhhh vad söööt hon är,,,och vilka ögon *mums*
//Tessan
Igelkotten är jättesöt, med sin näsa :)
Vilken liten docka! Tycker inte heller att nosen är speciellt lång
så sööööt är hon i alla fall!

/Lotta
/Lotta
Hihihi Fulan haha nhäää hon är så söt din lilla igelkott
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

#5 näää SussiF, jag skulle inte ens komma på tanken att ställa henne för hon håller inte rasstandarden, sen vet jag att det är en del som ställer sina "långnäsor" men jag skulle inte ens tänka tanken att göra det. Det enda som håller på henne är ögonen och dom rätt så små bra placerade öronen och hennes underbara TEMPERAMENT!!!
Hon skulle säkert bli en bra breeder hos någon, men hon är bara en sällis enl mig.
Hon kanske drar upp näsan då hon växt på sig lite men, ….ska jag vara ärlig så tror jag inte det :-) Tack i alla fall för dina alltid så rara ord :-) Vem vet, vi kanske får se henne då hon vuxit på sig!
#6 Ringer imorgon,eller förresten, det blir idag *asg*
#7 mmmm dom ÖGONEN är det inget fel på :-)
#8-10 Vad gulliga ni är :-)
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Åh, hon är bedårande SÖT! Sockersöt!
Jag är ju svagast för de med lite längre nos…..och hon är verkligen perfekt i mina ögon! *WOW*
Haha, hon är verkligen underbart söt! =)

Hon är helt underbar tycker jag =) Och älskar paddor med mycket vitt=) Ingen fulis allls i mina ögon=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Hon är verkligen skitsöt denna lilla "Fulan". Jag tror att det kommer många fina kattungar hos dej detta år!!!
ser fram emot det….
Kram Chatrine
Fulan är jättesöt!
Vilka ögon!
Ha det bra!
Kram Susanne

Jag har virit lite kär i Fulan från början som du kanske minns. Igelkottsbilderna är ju bara FÖR fina :)
Detta sagt så håller jag med dig helt vad gäller utställningar och katter som inte riktigt håller måttet. Inte så att jag på NÅGOT sätt har några synpunkter på vad andra väljer att göra, men själv skulle jag inte ta en katt som "inte håller" till show, oavsett hur go och mysig hon/han är :)
Hon har ju mycket vackert att brås på så nog borde hon kunna få kanonfina ungar med rätt kattkarl, men jag hade nog också klassat henne som sällis. Dock en SUPERFIN sådan - pussa henne på nosen från hennes "tidigaste fan" =)

// Mia
Som en gloria………urgullig