God morgon Fredag !
Idag så är jag sååå trött, det är kallt å rått här inne..jag fruser hela tiden och det spelar ingen roll vad jag tar på mig…kanske jag håller på att bli sjuk..
Så det blir till att ta det lite lugnt.
Ha en bra dag å kör försiktigt tänk på att det är halt där ute.
/ Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Godmorgon på er alla!
Jag sitter på jobbet och väntar på att min färg ska bli klar på kunden.
Här i Ludvika är det 2 plusgrader!! Guud va skönt efter 20 minus
Ha en bra helg!
Kram Chatrine

Godmorgon från ett ganska milt Sandviken oxå!
Jag håller på att packa väskan för jag ska ta tåget upp till Härnösand och hälsa på Christina och hämta hem min efterlängtade lilla dunboll på 12 v som heter Sheltieblue Wanna for Categoris :-)
Lilla Wanna är en ragdoll med en underbar stamtavla med amerikansk härkomst, så när erbjudandet kom så kunde jag naturligtvis inte tacka nej :-) Ni får säkert se henne då jag kommer hem :-)
Ha det så bra allesammans och var rädda om varann, så tittar jag in här imorgon igen!
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Jag har också ont i halsen och känner mig allmänt risig! Jag tror bestämt att det är Chatrines fel som gick ut på forumet när hon var sjuk
Thank God it´s friday! Och jag slutar för dagen snaaaaaart. YIPPIEEE.
Ska hem och ta en långpromenad med hunden i det vackra vädret. Vad det är för gradantal vet jag inte. Men så här inifrån ser det bra ut!
Trevlig helg på Er friska och sjuka/Inga-Lill

#3 Men vad kul Lena!
Om du nu skall skaffa en raggis till så kanske du börjar få ont om plats för dina perser? Då kan du skicka några till Göteborg. Jag kan tänka mig att ställa upp och ta över dem, men bara för att jag är så godhjärtad *blink*

#4 Ja jag skickade upp mina baciller till dej för nu är jag frisk!!!! Eller rättare sagt så frisk man kan va..hihihii
Nu slutar jag snart JIIIPIEEEEE
Kram Chatrine

Ursöt är hon din lilla igelkott med underbara ögon 
Ha en fin helg och lycka till med *wanna*hämtningen ;)
Kramar
Anna