tips mot hankiss
Hej!
Som en del av er läst tidigare har jag haft problem med min ena hane för han började kissa lite här o var. Bad då om råd för att få bort kissdoften som alla med hankatt vet inte luktar rosor. I helgen då jag var på utställning köpte jag nåt som skulle ta bort lukten. Försäljaren Be-Cat´s sa att det var bra och eftersom inte priset var så farligt (69:- för 500ml) så köpte jag en flaska.
Idag fick Flippy vara ute en stund med de andra små vilddjuren (han är instängd annars när jag ej är hemma) nästan direkt går han o sätter sig o kissar så fint i min skinnsoffa. Har sprayat o till min förvåning känner jag inte det minsta kisslukt. Hoppas att inte lukten kommer tillbaka men då lär ni nog få höra det. Annars när jag sprayat med bla pissoff odyl så har man iaf kännt en svag doft av kiss som kommer tillbaka starkare när doften från sprayen lagt sig.
Medlet heter PCL Dog&cat stinkremover spray.
Ett litet tips från mig.
//Monica

Jag har samma Stink-spray och jag har samma erfarenhet som du har.Det är helt enkelt toppen.Jag använder det dessutom till tvätten då katterna har kissat på kläder och sängkläder.
Stolt ägare till tre La permer
#0 Det är super! Vi har också använt det här hemma men nu får vi inte tag på det
Ska be djuraffären ta hem det för vi tycker det är den bästa produkten av dem vi testat.
/Lotta
/Lotta

Härligt att höra, då finns det hopp 
Karln från Be-cat´s sa att jag skulle maila honom om jag var nöjd o ville ha mer. Mailadress till er intresserade: info@becats.se
//Monica
Carsten heter han väl "denna däringa" karln? hihi
Jag har ingen hane som kissar inne men bra att veta att medel finns ifall det skulle hända i framtiden.
himla gott att det finns produkter som hjälper oss
Jag köpte något som heter Piss Väck av Karsten som har fungerat kanon vid olyckor :)