Champion mm
Hej!
Idag har jag tagit sem efter 2 intensiva dagar på utställning i Kista. Kom hem väldigt trött men även så glad. Jag hade med mig alla 4 katter.
På lör blev Persian Dream´s Flippy bästa hane o tog sitt cacib både lör o sön.
Persian Dream´s Ophelia Stripe fick ex1 både lör o sön och blev bästa ungdjurshona på lör.
Boudoir Felines Jeanne Moreau fick sina ex1 lör o sön o blev Db på lör men där blev hon ju slagen av Ophelia.
Persian Dream´s Jippsee min lilla nos, fick cac på lör och blev Champion på sön och det blev jag väldigt lycklig över. Dom hade oxå en tabbyspecial på söndagen där alla raser tävlade mot varann. Jippsee kom 1:a !!!
När vi lyckliga o trötta skulle ta oss hem till Gävle igen på sönkväll stannade vi för att tanka (jag o Tessan) vad händer då, jo då hade det jäkla tanklocket frysit fast så vi fick vackert be om hjälp, det var lagom kallt ca 13 minus o det tog ett tag att få upp locket, men sen var det full fart hem.
Kan bara hålla med Erna om husdjursmässan. Fy sjutton vilket liv det var, tänkte fixa fram en hagelbrakare men då kanske jag inte fått varit kvar.
ha det gott i kylan allihop.
Kram Monica
Grattis till framgångarna !
Grattis!!
stort grattis
Grattis till dina katters fina resultat
/Lotta
Grattis !!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Stort grattis vännen, jag är ju lika stolt jag 
Kramizzar

Tack så mycket för era gratulationer.
Monica
Vill okså Gratta dig till dina fina katters resultat.
Jättefina allihopa, favorit Ophelia 
// Rosie

Tack till dig oxå Rosie. Om din favvo är Ophelia skulle du se henne nu. Kortet är ca 2-3 mån gammalt o hon har blivit en stor liten tjej nu med massor av päls. Med sina 7½ mån är hon nästan större än herrarna här hemma nu. Tyngden ska vi inte prata om. Undrar var detta kommer sluta 
// Monica