Gordon har kommit hem!!!
välkommen hem Gordon:)
Ja..vad ska man säga…mer än "vanliga katter" så är det ju ögonvård…men det har du redan frågat om i en annan tråd o där har jag svarat på det.
Jag kan inte komma på nåt mer…men det finns säkert massor med saker som andra kommer på.
Jag tror att många är hemifrån o firar jul fortfarande:):)
Du får ställa frågor efterhand som du kommer på dem. Starta gärna en ny tråd när du har helt nya frågor. Annars är det inte säkert att "alla" läser den,.
Ska du ha lille Gordon som sällskap eller ska du ta ungar på honom.
Det finns ju lite mer saker att tänka på om man ska ha honom i avel.
Men njut nu bara av denna lille sockertopp
han ser jättemysig ut

Så söt liten lillpojke.Vad heter han på söndagarna?
Stolt ägare till tre La permer

Det lilla man ser av honom så ser han ju söt ut. Jag vill se mer *ler*
Från vilken uppfödning kommer han?
Säger som Annkis54, många är borta nu över jul och det är ganska lugnt härinne, och det är bättre att du ställer dom frågor du vill ha svar på så försöker nog vi som är här inne att svara så gott det går :-)
Lycka till med lillklimpen!
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Grattis till din söta lilla exoticgrabb! Hoppas att vi får se fler bilder på honom.
/Lotta
/Lotta
Hej Igen , jo han mår ännu bra , busig liten en och tuff, klättarde upp allra högst upp i klösträdet för en tupplur?(275cm)och kunde inte komma ner.
just nu trött.
Så mycket de sover de små.
han får byta namn tyvärr för Gordon var omöjligt att minnas. Han heter nu Tussilago.
sätter in en ny bild
Född som Cat de rio´s Marengo. Tror jag… då jag glömde kassen med stamtavla på tåget men idag fått besked att den finns på hittegods borlänge!!
tack för era inlägg.
jag är nybörjare men skulle gärna vilja ställa ut honom.
Sen har jag en katt till och en hund så jag tror inte jag ska ha honom till avelpå nåt vis okastrerad.
nej den lilla flickan får komma längre fram när livet tillåter.
ha fler bilder på bloggen om nån vill se. han är svår attta bilder på då han är så ljus..