Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 486 ggr
Dolleminas
2008-12-28 10:03
0

Gomorgon 28/12!!

Sitter här och väntar på ungar som ska vakna, sen ska vi fara till min syster i Graninge… Dottern ska få vara med sina kusiner några dagar medans det är lov… Eldar i pannan för det känns hurvigt idag…

Ha en bra dag alla!!

englagirl
2008-12-28 11:35
0

Godmorgon Dolleminas och alla ni andra!

Har precis fått i mig lite frukost och ska fortsätta att bada nån katt!

Senare på em kommer det tre familjer som ska titta på ragdoll och en familj ska hämta sin efterlängtade ragdollkattunge så jag ska väl åstadkomma nåt gott till kaffe oxå. Slänger nog bara ihop en paj idag, hade lite lussekatter kvar i frysen oxå, så det får duga :-)

Mot kvällskvisten ska jag nog ge mig på att bygga ihop dom där möblerna jag köpte förra veckan, borde börja få lite ordning nu,det är ju bara den här "tiden" som ska räcka till allt :-)

Hoppas att ni alla får en fortsatt trevlig söndag!

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

simzonites
2008-12-28 12:51
0

God förmiddag!

Hoppas alla haft en bra julhelg. Jag måste önskat tillräckligt mycket för på julafton snöade det! Vi firade jul hos min storasyster, massor av god mat, familjen och julklappar. Elvis hade kul med min systersons hund, vi var ute med och gick en runda med dem och njöt av vintervädret - med stora fluffiga snöflingor.
Juldagen och annandagen har vi varit hemma och tagit det lugnt tillsammans med katterna och Elvis. Ett besök på mellandagsrean har vi också hunnit med. Glad

/Lotta

/Lotta