Perser iFokus

Perser

Etikett00-viktigt-nyheter
Läst 574 ggr
frukove
0

God Jul 24 december!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God jul till alla jag känner! Och tack till alla som är så duktiga på att göra egna julkort på sina bedårande kissekatter!Nästa år kanske jag kan göra likadana…

Här firade vi jul med barn,barnbarn och min far.

Bilden är Mommotomten och Rocky.

Här i Sillskatan har vi en julafton som på bild med snö(förståss),sol och 8 minus!Juleljus både inne och ute.Hoppas på norrsken i afton,det har varit såå lite sånt i år.

Nu ska vi ut och sparka en stund innan vi ska till min far och fira jul , mina syskon med barn och familjer kommer också.

I kväll tar vi fram glöggen(fick en trestjärnig blossa på jobbet) och mögelost och hoppas på att far håller på traditionen så jag får en Paradis ask!

Ha en riktigt God Jul nu!

Och ta det lugnt i trafiken!

Heléne

Bart
0

God Jul från Uppsala,som är utan snö denna julafton,några minusgrader och jag tror snön kommer.(hoppas)

amarula
0

God Jul från Stjärnhov här har det snöat pyttelite på fm vi ska ha en lugn jul och hoppas det kommer lite mera snö så det blir lite juligare

Många julkramar till er alla önskar Britt-Marie & Lasse

[Guardians]
0

God Jul från Göteborg, ingen snö här heller. Vi har precis ätit klart och klapparna utdelade, de vuxna barnen har nu åkt för att fira kvällen hos svärföräldrar så nu har lugnet sänkts sej igen över hemmet. Katterna har smaskat på räkor och julskinka.

IdaJ
0

God Jul på er! Här har vi haft -20 idag, mycket snö och god mat. Nu är jag strax på väg till jobbet…