Ny här!
Skriver här för första gången och säger hej till de jag känner, rolígt att chatta med folk här, jag har opererat min rygg för två veckor sedan och är rekommenderad sängläge mer eller mindre i 4 veckor, puh!

Hej Kerstin. Välkommen hit till oss.
Hej ! Välkommen hit ..!!
Inte kul att ligga i sängen hela julen !! Hoppas du snart få stå på benen igen.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Hej Marita, har varit inne på din hemsida och som vanligt alltid lika fina katter!
#3 Tack 
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Välkommen hit! Hoppas du hittar lite tidsfördriv här på sajten och att du snart mår bättre efter operationen.
/Lotta
/Lotta
Hej Kerstin, vad roligt att du också hittat hit! Hoppas du blir snabbt bra i ryggen. //Eva
Hej #Ricco08, o välkommen till oss
aj då så tråkigt med ryggen.
Hoppas i alla fall att det blir bra nu o att du ska läka fort.

Hej ´#Ricco Välkommen hit!! Krya på dig och önskar dig en riktigt God Jul och Gott Nytt År`!
Kram Alsace
Hej Kerstin! Välkommen hit! 
Hur går det med ryggen?

Hej å välkommen hit
// Kram Lasse å Britt-Marie

Hej och Välkommen
Lät ju inte kul att ha opererat ryggen och vara sängliggandes, men då kan ju ju kanske ligga i sängen och prata med oss här inne, så kanske tiden går fortare
Det finns flera iFokus siter hära, så du kanske hittar fler siter med de intressen du har

Hej Kerstin, vad roligt att se dig här. Jag hoppas att du snart är på benen igen.
Jag önskar dig en riktigt God Jul. En stor julpuss till Ricco också.
Kram Lena
Lena W
Betty Back`s Exotics

Hej och VARMT VÄLKOMMEN HIT! 
Välkommen hit, själv har jag ingen perser men njuter av denna sajt minsten gång per dag…

Vad roligt att det är så många som hälsar till en på sidan. God jul och gott nytt år själv Lena, det var länge sedan man såg dig och dina sötnosar.
Kram Kerstin