Sista arbetsdagen för detta året.
Idag är det sista dagen på jobbet innan julledigheten. Ska vara ledig ända till den 7/1-09. Och det ska bli härligt med så lång ledighet, det behövs efter en lång och stressig höst.
Ann-Louise.

Godmorgon från "södern"
Det är även min sista dag på detta året, börjar att jobba den 7/1. Håller med dig Ann-Louise, så skönt att vara ledig så länge. Vi har haft en jobbig höst på jobb (dagis) med mycket magsjukor och streptokocker.
Trevlig helg // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Godmorgon från Göteborg!
# 0 & 1 Hoppas att sista arbetsdagen går snabbt förbi innan ledighet!
Barnen slutar skolan i dag, sedan får vi sova på mornarna ett par veckor.
I helgen ska sista julklapparna slås in och bada de djuren som inte är färdigbadade innan jul…Hade det inte varit för ngr kladdmonster, så hade vi varit färdiga nu…ni vet hur de kan beté sig…..Hoppas ni får en underbar dag
Trevlig Helg// Gunnil

Go´morron från Gävle!
Idag e d årets sista skoldag & regnet står som "spön i backen"…
…Charlie konstaterade att han skulle trolla lite snö
, så vi gör vad vi kan för att fixa till en vit jul *S*bara så ni vet…..
Vi e ju klassförädrar i år så nu på morgonen ska vi iväg till skolan med lärarnas julklappar. Ikväll ska julgranen kläs & vi ska dricka glögg & äta pepparkakor med ädelost; mmmmmmmm……
Ha en riktigt bra dag!
Kramar till Er alla!
Mvh!
Harlibrie´s Tina
Go morgon från Gävle!
#3 det är regnit i de norra delarna av gävle oxå så jag hoppas och håller tummarna att ni lyckas med trolleriet! 
Jag gjorde min sista skoldag igår för i år, har jullov i 3v!! Inte illa, ska bli väldigt skönt, och jag ska inte åka på E4 på 3 v 
Är också på väg på avslutning, vi ska till kyrkan och det ska bli mysigt tycker jag. Det ska liksom vara där avslutningen ska vara….
Trevlig helg
Helen
God morgon på er!
Här i Kalmar är det också grått och trist.
#3 Be honom trolla fram lite snö här också
åtminstone i julhelgen.
Skönt för alla som ska var långlediga över helgerna. Det behöver man för att ladda batterierna på nytt.
Ha en bra dag allesammans
/Lotta
/Lotta
God förmiddag!
Det är sista dan på jobbet för min del också det här året! Börjar också igen den 7 januari. Det är lite svårt att koncentrera sig ordentligt idag, för jag sitter mest och drömmer mig bort vad jag ska hitta på när jag ska vara ledig
och funderar på de sista julklapparna jag ska köpa.
Ha en bra dag allihopa! //Eva 

Godförmiddag gott folk från ett grått Sandviken!
Jag gjorde årets sista skift igår och är ledig t o m den 12 januari!
Det ska bli sååååå skönt!
Nu ska dom sista kissarna i badet och sen ska granen kläs…..och det tar minst en halv dag med allt jag ska ha i granen *fniss*
Har varit och handlat lite nya möbler i veckan som kommer idag på eftermiddagen, så jag ska pyssla med att bygga ihop allt….och det var inte lite! Tur att man har snälla goa vänner som kommer då man ringer och ber om lite hjälp för vissa saker fixar man bara inte själv!
Ha en fortsatt underbar fredag och hoppas ni får en trevlig helg!
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Här är en som inte är ledig. Jobbar man i vården är alla dagar på året jobbdagar. När kommer snön…
God Jul från lilla Fjärdsjömåla till er alla…/Laila
Här i Trollhättan är det oxå grått o blött
Jag är ju alltid hemma..så jag har ingen 3-veckorsledighet
men Gubben har det…så det är såååå gott
Ska ut lite efter han har sovit färdigt på soffan. Då blir det lite inköp inför julen
snön kan vi skippa.
ha en skön fredag o helg
vad tittar man på nu när Stjärnor på is är avslutat..för att inte tala om Idol:(
vi kör inspelade avsnitt av Advokaterna:):)