Perser iFokus

Perser

Etikett00-viktigt-nyheter
Läst 869 ggr
miapia
0

SLUTAR med min kattuppfödning nu.

Hej..

Jag kommer avveckla min uppfödning nu och kommer ej ha uppfödning längre pga personliga själRynkar på näsan

Detta är ej något förhastat beslut för min del  utan en sak el saker som hänt med min hälsa som gör detta och jag har en tung tid framför mig..

jag kommer  avregga mig härifrån med  ..

Så ha det bra alla nu och en God Jul på er  alla

så därför sålde jag av mina kattungar för 2000 för jag skulle bli av med dom så ni vet det så det slipper spekuleras om detta med …

ps det handlade om 2 kattungar jag hade kvar som va 19 veckor som jag sålde för 2000 så ni vet det

jag bor i en 2 rummare och kan ej ha 8 vuxna djur här och 1 barn o mig själv …

och nu kan jag inte ta hand om alla mina älsklingar själv så hoppas ni förstår även detta…jag har god hjälp av mina vänner som hjälper mig just nu med alla mina katter som jag har hemma här…

så dom kommer jag aldrig sälja dom älskar jag högst av allt

försvinner nu från er ha det bra alla

SussiF
0

Sköt om dig och hoppas att du landar på fötterna efter att ha gått igenom allt jobbigt nu.

Ha en riktig God Jul och ett mysigt Gott Nytt År med dina barn och katterna som du behåller. Hoppas du återkommer i framtiden :-)

Kram

Sussi

tuffer
0

gud vad tråkigtRynkar på näsan

hoppas du krya på dig …

FÅR man inte ta vad man vill för sina kattungar eller?

jag vet flera som säljer billigtObestämd

hoppas du kommer tillbaka när du mår bättre iallafall och att det inte är något alvarligtRynkar på näsan

Marita-L
0

God jul och Gott nytt år ! Ha det gott

/ Marita

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

simzonites
0

Hoppas du mår bättre snart! Sköt om dig!

Diskussionen om kattungar på blocket gällde ju mer om att det är svårt att sälja kattungar nu, frågan var om det är så svårt att sälja katter just nu att man måste gå ner i pris.

/Lotta

/Lotta

Bullan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fy, låter inte bra allsRynkar på näsan Hoppas att allt går bra och att du blir frisk! Det är bra att ha sådana vänner du verkar ha, som ställer upp för dej!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Generosa
0

God Jul och Gott Nytt År

kram Lillevi

Generosa´s Perser

www.generosas.se

amorosa
0

Det ser man vad ord kan såra och att det är lät vara kritisk fast folk inte vet bakrgrunden till varför en del gör si eller så, kanske dags tänka och ge som Nyårs löfte att man ska bättra sig lite till mans på den punkten,,

Miapia, ta hand om dig och krya på digoch må gott med de kissarna du har kvar

God Jul  o Gott Nytt år till dig

Kattfoten
0

Men så tråkigt att du ska sluta. Jag har inte en aning om vad skälet är, men det verkar vara allvarligt.

Hoppas du också i fortsättningen får hjälp så du kan behålla några av dina katter och hoppas att du inte kommer att må alltför dåligt framöver.

Det är trist att människors spekulationer ska göra att någon behöver må dåligt och känna sig påhoppad/påpassad, det finns många inom kattsvängen som skulle behöva att tänka till och inte alltid vara så duktig jämt utan lite mer ödmjukhet vore nog på sin plats både här och på andra ställen.

KRAM till dig MiaPia och ge katterna en gos och Lisa en nospussFlört

Annkis54
0

#7 och #8
har jag missat nåt
är det nåt i nån tråd här som skulle vara orsaken till att MiaPia lägger ner??

Miapia..jag hoppas att du mår bra i vad det än är som har hänt.
Himla gott att du har dina vänner som kan ställa upp på dig.
men måste du gå härifrån bara för att du lägger ner ditt katteri.
Jag hoppas att du tittar in till oss ibland. Här finns ju många av dina "internetvänner" eller vad jag ska kalla ossKyss
God Jul o Ett Gott Nytt År på dig o dina katter

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Alsace
0

Jag tror att miapia har tagit tråden blocket som ett påhopp emot henne, då hon har sålt ut kattungar för 2000:-. Men miapia du var inte den enda i sverige som sålde kattungar "Billigt". Jag har varit ute i veckan och läst varenda blocket annons på perser och det finns fler än du som sålt till ett lägre pris…varför man gör det är upp till var och en. men det kändes mer som de som sålde till ett högre fick mer påhopp om det nu ska tolkas som "påhopp". Om vi som diskuterade där gjorde dig illa är jag hemskt ledsen om jag har sagt ngt som gjorde dig ledsen. Jag tro ingen var ute efter att hoppa på ngn annan utan vi var mer oroliga att bli kvar med våra bebisar. m.m.

Krya på dig miapia

alsace