S*Amors Troll Knock Out!
Hejsan!
Jag har en helt underbar liten rödsilvertabby perserkille Till Salu! Han är dock inte "pure persian" eftersom han har exoter i stamtavlan.
Han har ett helt rundt huvud med hög fin jämn panna, perfekt bett och därtill ett helt underbart temperament, precis som sina föräldrar som är fritestade från PKD med DNA.
Ifall man vill ställa ut honom samt avla går det alldeles utmärkt. Han är leveransklar till Jul.
Fotona är på honom som nästan nyfödd och mycket mindre, men han är sig lik idag bara i lite större format och med mer päls samt lite mer typad. Jag har ju en så dålig kamera så några förskönande foton på honom finns inte.
Han har även två kullsystrar, en svartsköldpadds perser och en svartsilversköldpadds exot. Hör gärna av er ifall ni är intresserade via mail eller varför inte ring!
Kram
Lisa
026 - 76999 (fungerar till och ifrån..!)
0709 - 646333 (säkrast eftermiddagar och kvällar)

Åhhhh en sån liten sötnos
// Lillevi
Generosa´s Perser
www.generosas.se
en helt underbar liten tomte
En sån charmig kille härlig lock 
Rosie

Kan bara säga WOW
!!!
Vilken underbar julklapp-synd att jag inte skulle ha en till katt!Då skulle Knock-Out vara högst upp på önskelistan och få äran att bli en "riktig" norrlänning(och inte bara bo i Gävle som hör till södra Sverige!
)
Hoppas du får bra köpare till din kull!
Heléne
Jätte fin kille med super fint uttryck.
Hans färg är väl inte så vanlig? Jag tror knappast att jag har sett en rödsilver tabby innan.

Åh,så gudomlig!
En sån ska jag önska mig om några jular framöver.Rätt färg och rätt look och allt.
Ha de'Lisa
///Anja
Han är verkligen för jättesöt.Lena

Hälsningar LENA

Tusen Tack för era snälla kommentarer om trollungen!
# 4
Jag förstår Heléne att du tycker om looken på trollungen!
Bakom denna kille finns bl a Amors Troll Divine, Exo n22, som också är pappa till din egna avelshane **Lill-Olle!
**
Några till i stamtavlan är bl a Athelstones Demons Eye, Exo n, Athelstones Iron Man, Per ns2262, Sahba's Temptation to Amor, Per f med flera, med flera av mina katter (= fastän de inte heter Amors Troll..fniss…fniss..)……..
Kram
Lisa

Ja, han får du nog inga problem med att få sålt!
En jättefin kille eller vacker kanske man ska säga
Alsace

Vilken sötnos, en jätteläcker kille och så härlig färg han har. Lycka till med honom // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Hej!
Toppensöt perserpojke i en av mina favoritfärger!! Lyckliga den som får äga honom.
MVH
Kristina
Underbart söt kille !!! Grattis till den som blir hans nya ägare !!
/ Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Oj, oj vilken bedårande kille! Vi har ju planer på en ny avelshane så småningom så nu blundar jag
ifall du lägger ut fler bilder på godingen Lisa.
/Lotta
/Lotta

TUSEN TACK!
för era snälla kommentarer!
Nu är trollungen Knock Out anmäld till sin första utställning!
Det skall blir kul att se ifall flera rödsilvertabby dyker upp för det lär ju finns några till just nu.
Här är han fortfarande en liten kille ……..
Jag skall försöka hinna foton honom snart igen som han ser ut idag.
Kram
Lisa L
S*Amors Troll
Lycka till på utställningen. Han är verkligen jätte läcker. Var ska du visa honom?
Är han släkt med Mia L´s lilla älskning?

Spännande att se honom på utställning!
Vilken god bit,Lisa!
Lycka till med sötnosen!
Å jag som så gärna vill ha en röd perser *blundar och smiter iväg*
LÄCKERBIT
När får vi se bilder på syrrorna, Lisa?
Förmodar han har samma goa temperament som min älskling "Kolingen" från Dig. Vi äääääääääääääälskar den killen hela familjen. Min 19-årige son är störtkär i honom och jag som trodde han var mest intresserad av tjejer!
(sonen alltså)!
Kram/Inga-Lill
Jättesöt kille! =) Vill också se blider på syrrorna!

Jag vill oxå se bilder på hans systrar!

# 16
Sorry Ellinor !
Jag vet ej vem Mia L är….!?
Trollungen skall ställas på olika Sverak utställningar i början på nästa år, ifall jag inte sålt honom innan dess förstås…..?!
# 19, 20, 21
Jag lovar att försöka fota dem också snart, men här har det varit ryggskott (ajajaaj….!), födelsedagar och andra uppvaktningar som tagit all min tid…..
Kram
Lisa L
S*Amors Troll
# 22 Hon kallar hon Goggo jag tror han heter Mister Maago eller något sånt

VI VILL SE SYRRORNA, VI VILL SE SYRRORNA, VI VILL SE SYRRORAN,
NNNNNNNNNNNNNNNUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

OK!
Jag får väl se vad jag kan åstadkomma med min "skräpkamera". Högst på önskelistan står en Canon EOS….-kamera. Hoppas tomten tycker att jag varit snäll i år.
Det är ju många kattägare/uppfödare som anväder just Canon och får kanonfoton tycker jag. Sedan gäller det ju också att kunna använda den…..
Ikväll är det dock TV som gäller för hela slanten!
Kram
Lisa L
S*Amors Troll

# 23
Vad roligt att du känner Mia Ellinor! Jag var ner och hälsade på henne för ca två månader sedan. Tänk GoGo kände igen mig! Det var jättetrevlig att få se alla hennes fina djur. Ikväll ringde hon faktisk också. Vi hoppas nämligen på små Gogo'n, kanske till nästa sommar.
Nock Out och The 1 & Only Mr Maago, alias GoGo har inte samma stamtavla dock.
Detta är några foton på Mia's trollunge från mig
Visst är denna svartsmoke exotkille lite söt…….?
Kram
Lisa L
S*Amors Troll