Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 438 ggr
Marita-L
0

God morgon Fredag

Har varit uppe sedan halv fem i morse..å rullat hår..gäsp.. barnen började klockan 7 i dag..Lucia firande i skolan..

I dag står det inte så mycket på min lista.. skall laga lite god mat sedan vila å ta det lugnt bara njuta av dagen.

Dom har lovat snö men jag vet inte ,det ser mer ut som det skall bli regn…

Ha en bra dag å kör försiktig

/ Marita

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Cajza
0

God förmiddag från "södern"

Idag snöar det hos oss, det har lagt sig lite på marken och buskarna är så fina.

Vi håller på att julpyssla på dagis, tyvärr är en del barn hemma och är sjuka. Vi har maginfluensa och halsfluss i huset.

Trevlig fredag // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

englagirl
0

Godmorgon från Sandviken!

Här ligger snön vit på taken endast tomten är vaken Foten i munnen osså jag!

Vaknade tidigt som vanligt av min envisa hosta som aldrig vill ge sig:-(

Jag har varit sjuk i 14 dagar nu med ont i kroppen, feber, hosta och snorig, och en FRUKTANSVÄRD huvudvärk, så jag börjar bli rätt så less på det här!

Amadeus är oxå hemma från skolan, lika dålig han.

Men idag är jag i alla fall ledig och jag måste bada några katter som ska flytta ikväll och i helgen.

Jag har veterinärbesiktningar på eftermiddagen och sen ska jag hem och röra ihop nån god kaka tills dom kommer, sen ska jag väl som alla andra ladda inför IDOL!!!!!

Ha en alldeles fantastisk dag allesammans!

Lev Väl!!!

// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Bullan
0

Ska snart baka till dotterns julfest i dag. Föräldragruppen står för fikat, fröknarna för festenGlad

Idag är det kring "nollan" här i Piteå och snö har vi, har kommit litet till i natt dessutom!

Ha en bra dag allihopaSkrattande

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Marita-L
0

Det snöar !!!! Stora fina flingor från himlenGlad snart kan jag gå ut å göra snöänglarFlört

Crystal Pearl´s

Bullan
0

Haha…skulle jag göra det, så skulle det nog inte se ut som snöänglar, utan snarare som att en julgris som hade krashlandat i snönTyst

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Marita-L
0

hahahaha jo så är det nog..hihihi julegrisarFlört

Crystal Pearl´s