Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 927 ggr
Marita-L
0

God morgon Torsdag

Snön faller från himlen å det är ett vitt puder på marken..kan det blir en vit jul tro? Hoppas det !

Idag så skall jag handla hem så barnen å jag kan ha våran bakar kväll ihop…en lite tradition Glad

Vi bakar Lussekatter, pepparkakor å lite knäck å godis… alla är överallt i köket i sina förklädern… Lucia sång är på å vi har det så mysigt.

Skall gå igenom våra julgransaker också å se så inget fattas…polkagris käpparna handlade jag in i går… vilken tur dom brukar alttid vara slut när jag skall köpa dom…

Igår fick jag köpt alla julklappar utom en som jag köper i dag… så det är så skönt att känna att det är gjort…

Allt är inslaget å undan packat..sköööööönt Glad

Ha det så gott i dag å ta det lugnt i trafiken

/ Marita

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Helen68
0

Go morgon!

I Gävle ligger snön vit och fin, dax för lite skottning också såg jag. I kväll är det lucia firandet i Cajsas klass, ska bli mysigt. Philip (mitten sonen) ska ha Nobell fest i dag på skolan, så han okte iväg i vit skjorta och slips o kavaj i dag. Han var visst nominerad i engelska. Kul!

Va skönt att vara sååå klar med alla julklappar!!!  Jag har inte börjat än…pust.

Hoppas fler får lite snö till lucia

// Helen

Annkis54
0

i Trollhättan ligger snön några cmtjock ute…blä

visst är det vitt o fint med ändåTyst
Här står en kycklinggryta o puttrar o sprider sin goa doft i köket
Vad mysigt det låter Marita…att ni bakar tillsammans
alla 4-beningar försöker nog vara med kan jag tänka mig
……………det är svårt att skriva när en katt sitter o slickar mina fingar hehehehehe

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se