Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 526 ggr
Marita-L
0

God morgon Tisdag

Här är det plusgrader å regn !

Bakar just nu gott morgon bröd, mina barn bara älskar det och vem gör inte det hihi.

Idag står det inte så mycket på min lista..lite pulande här hemma så här inför Lucia men annars lugnt.

Ha en bra dag å ta det försiktigt i trafiken

/ Marita

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Dolleminas
0

Skulle iväg på jobbet idag och joba lite extra, men vad händer…. mellansonen sjuk, snorig och ont i halsenRynkar på näsan…. så det blir att vara hemma med honom, ute är det -9…brrrr hälften hade räckt.

Alsace
0

Godmorgon Från Göteborg!

Här är det lugnt,barnen har kommit i väg till skolan och hunden har varit ute….I dag ska det i väg och julhandlas lite och hälsa på min gamla Far, har inte varit där på över en vecka, så samvetet gnager…Han blir alltid lika glad när man kommer och ibland så räcker inte tiden m.m Ja ni alla vet hur det är med barn och katter och alla andra tusen saker att göra.

Nybakat bröd kan du få skicka över mumsSkrattande

Sjuka barn e aldrig roligt, hoppas sonen kryar på sig snartKyss

Ha en undebar dag ni där ute!

Gunnil

Bullan
0

Hejhej…Jag är hemma idag med 2 tillfrisknande barn från magsjuka som vi alla haft i helgenTyst Började med flickan torsdagsnatt och sedan har det rullat på.

Mina honkastrater verkar må fint och återhämta sej braSkrattande

Jag vill också ha nybakat brödFörvånadTungan ute hade suttit fint med nybakat bröd ur ugnen nu då det är ca -12grader kallt uteCool

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

simzonites
0

God Morgon på er!

Än så länge är det lite grått här i Kalmar men det ser ut att kunna bli lite solsken Glad Temperaturen ligger på 3 plus, får gärna bli lite kallare för min del. Som jag skrev häromdagen så vill jag ha en vit jul, inte gröna geggiga gräsmattor.

Sitter och funderar på vad jag ska hitta på under dagen, sambon är i väg med jobbet tills imorgon så katterna, Elvis och jag har huset för oss själva, så att säga.

Jag hoppas att jag inte behöver hitta fler daggmaskar i köket, jo ni läste rätt, europékillarna har fått för sig att de ska bära in dessa när de hittar dem i rastgården. Usch, igårkväll klev jag på en Förvånad Jag har inget i mot daggmaskar men de ska vara ute, vilket jag också försöker förklara för de här två odågorna!

Ha en bra dag allesammans!

/Lotta

/Lotta

Annkis54
0

God eftermiddag från Trollhättan
här har solen försökt titta igenom molnen..o har lyckats litet

glashalt på de vägar som inte är saltade
det är detta jag HATAR….
var uppe hos min vet o lämnade en julblomma o fick hålla mig i bilen för att inte fara runt
likadant på parkeringarna till stormarknaderna
glashalt
ha en fortsatt bra dag alla…med eller utan daggmaskar:):)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

simzonites
0

Johan ringde och berättade hur kallt det är där han är just nu, minus 29 grader!  Kan tillägga att han är i Boden.

/Lotta