God morgon 8 december
Här regnar det å är lite kyligt, helgen är över å nu är det dags för Carson s bad 
Sedan får jag nog ta det lite lugnt resten av dagen, kanske gå på en lite längre promenad.
Ha en bra dag
/ Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Godmorgon från Göteborg!
Även här är det kyligt! Ska ta en promenad i skogen och sedan hjälpa en vännina med att köra henne!
Lycka till med bad på Carson
Här blir det inget bad i dag.
Ska skicka iväg papper på min svartsmoke /vita tjej då hon e tingad.
Ha en underbar dag!
Gunnil
God morgon!
Sitter här vid datorn och försöker vakna, har sovit så dåligt inatt men när klockan ringde nu på morgonen så sov jag såååå gott.
Ska ut med hunden och sen är det näst sista gången på "Craft-gruppen" som jag går på. Efter det kommer min ena syster hit och vi ska ner på stan och shoppa julklappar.
Gäsp! Hoppas jag piggnat till lite då 
Snön lyser med sin frånvaro här i Kalmar, jag vill ha en viiiiiit jul!
Ha en skön dag!
/Lotta
/Lotta

God morron från stjärnhov
Grått å kallt ,har ingen lust alls att gå ut med hundar men det måstes ju göras .
Ska åka till Nyköping lassarett å få gubben min röntgad å kolla runt lite i butiker
Ha en bra dag alla cat lovers
/ Britt-Marie å lasse
God morgon
I Gävle har vi liiiite snö men skulle vara kul med lite till så det blir så där vitt och fint…. Himmlen är alldeles blå/röd….kanske blir mera snö i dag då kanske.
Sitter och väntar på att hälsocentralen ska ringa upp, har fortfarande feber hit o dit, tänkte att jag skulle få kolla en snabb sänka. Skulle vara skönt att känna sig pigg snart.
Trevlig måndag
Helen

Godmorgon från Onslunda.
Grått och dimmigt väder här.Ska fortsätta att plocka fram julpynt idag och senare så får det bli ett nytt bak av lussekatter.Förstår inte att de tar slut så fort
Ska choklad doppa mina chili praliner och gömma dem i kylskåpet.Gubben tyckte nämligen de blev goda.Så nu ska här handlas mycket choklad för mera pralin tillverkning.
Ha en bra måndag alla.//Sylvia
Måste visa den vackra buketten jag fick av dottern när hon hämtade sin hund som jag passat ett tag.En liten färgklick i det gråa vädret idag.
Japp!!!!!! Då snöar det i Gävle. Lite mysigt faktiskt.
#5 vacker bukett och färg!