Godmorgon Lördag!
Godmorgon från ett grått mulet Göteborg!
Jag vill ha snö och sol, men man kan inte få allt….I dag ska det julpyntas lite till och städas….. Barnen längtar till Julafton och de går och tittar på Julklappsäckarna…….Ja, så lång tid kvar, är det ju inte längre….
Hoppas att alla får en underbar dag!
Gunnil

Godmorgon från "södern"
Här i Trelleborg är mulet, duggregn och lite blåsigt. Håller med dig Gunnil sol hade varit underbart och snö, ja om det inte blir blåst samtidigt.
Idag blir det en lugn dag, jag har precis haft maginfluensa och känner mig lite risig. Vi har haft mycket magsjuka åpå jobbet (dagis) så denna gången var det min tur.
Hoppas alla får en trevlig helg // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Go´morron från ett lika grått Gävle!
Ja har har jag precis bytt av makens nattvak med Nova; hon är något bättre, men vi får fortf ge henne vätske ersättning & morotssoppa. Nu på morgonen så har hon ätit en majskrok & 3 tsk mosad banan blandat med rivet äpple. Febern har äntligen gått ner så vi hoppas hoppas hoppas att det kulminerade i går fm & att vi nu e på "rätt spår" igen ("peppar peppar")
Önskar Er alla en trevlig helg!
Kramar!
Tina

Godmorgon från ett grått och blött Onslunda!
#1Krya på dig Karin magsjuka är inget vidare.
#2 Hoppas lilla Nova kryar på sig också.
Här är det förkylningen som inte vill släppa taget helt,annars så är det väl rätt ok.Ska väl pynta lite mera inför julen idag tror jag.
Ha en riktigt trevlig lördag//Sylvia

God morron från stjärnhov åxå eller förmiddag
Grått å mulet men ändå en bra dag hoppas vi
Det ska badas katter å ha en mysig kväll
/ Lasse å Britt-Marie
God förmiddag !
Här är det så där väder..har varit ute å skaffat gran ris å fixat lite.. lagar nu mat.. fiskgratäng å potatismos.. sedan är det dags att åka till min bror han firar sin 40 års dag med en stor fest.
#0 ja jisses jag ligger nog efter jag har bara köpt tre paket
..så jag får nog skynda på så jag inte står där sista minuten som vanligt…
#1 Usch magsjuka !! Blä !! stackars dig.
#2 krya på dig lilla Nova !
#3 Krya på dig med Sylvia !
Ha en bra dag
/ Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Hejsan!!
Här är det oxå mulet, mörkt och dimmigt. Ikväll ska vi fira min bror som fyller 40. Blir en fin restaurang med god mat.
Innan dess ska jag försöka bada några katter.
Krya på er alla som är sjuka! Inget skoj!
Ha en fin helg!!
/Pethra
I Trollhättan är det som det verkar vara hos er andra..trist:)
det verkar som det går nån förkylning som sitter i bortemot 4 veckor…mitt är nästan över nu, Lars går in på sin 4:e vecka nu.
Hoppas hoppas att magsjukan inte når oss i alla fall.
för det är det absolut värsta jag kan tänka mig.
Krya på er alla..o ha en god lördag
Hoppas Novas magsjuka har vänt nu Tina