Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 528 ggr
Annkis54
0

OT. dessert på julen

sitter o funderar på vad man kan göra för dessert som gör att man inte äter upp HELA chokladkartongen
vad ska ni har för dessert på jul??

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

heliotropes
0

Hohoho!! jag säger som tomtenSkrattandeEfter julbordet får man ju knappt ner en chokladbitSkrattandefinns det en liiiiten plats brukar det "bara" bli kaffe med en liiiten lussebulle och kanske en liiiten pepparkaka.Cool

Eva // medarbetare på Perser

Dockan
0

Foten i munnenJag har alltid saffranspannkaka grädde och en god sylt,det är så himla gott.God Jul.LenaTungan ute

Hälsningar LENAGlad

Kvasthulda
0

Vi äter ris a-la malta som dessert, med apelsiner och vispad grädde UTAN socker, bara en gnutta vaniljsocker.

Helena

Annkis54
0

putt:)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Bettyback
0

På julafton med barn och barnbarn äter vi efter Kalle Anka. Sen kommer tomten med klapparna. Nu kommer desserten som alltid är fyllda mandelmusslor med hallon och grädde. Smaskens !. Ingen jul utan det. Det åt jag som barn i Småland.

Lena

Lena W

Betty Back`s Exotics

ophelia
0

Vi har Ostkaka med jordgubbssylt och grädde ,Glass och inlagda persikor/frukt cocktail.Havre/mandelflarn.

Sylvia

simzonites
0

Har funderat på vad vi brukar ha, vi har precis som #6 ostkaka sylt, glass, grädde.

/Lotta

/Lotta

Kvasthulda
0

#6 Nu kommer jag ihåg att när vi firade hos mina föräldrar då fick vi alltid ostkaka med hjortron och grädde, det är mumma det , men ris ala malta är också en klar favorit, som jag skrev tidigare.Glad

helena

Annkis54
0

nu börjar det ta sig:)

jag ska ta o kolla lite på internet
jag har nån varm pudding "i bakhuvet" hehe

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se