kamerajakt på sömntutor:)
Fick lust ikväll att smyga mej på mina sömntutor,de som sov djupast:)))…eller lugnet föra stormen kanske man skulle säga;) Inte blir det några bra foton med blixt inomhus, men det funkar till "vardagsbilder.
Först ut är Caruso och "Lovisa" i köks soffan. Den hemmagjorda kattsängen är poppis:))
Vilka jättesöta bilder,fint gulligt lakan.Lena
Hälsningar LENA
jättesöta bilder
får väl se om jag hittar några såna imorgon
Vilka fina bilder, förstår att din fina kökssoffa är katternas favorit
Visst är det härligt med sovande katter, de kan sova nästan var som helst och i vilken position som helst.
/Lotta
/Lotta
#9 nää..jag har faktist letat…men tydligen genom åren så har jag bara sparat på "bra" kort…
kommer inte att göra det i fortsättningen:):)

#11 Vilka vackra färger på både mammakatt och ungarna. Hälsa din kompis dotter att hon att hon är en sann djurvän
Den lilla paddtjejen till vänster gillar jag 
/Lotta
/Lotta

Ja, hon är verkligen en sann djurvän. Hon har tagit hand om en herrelös hund också. Hon har snart en liten djurfarm där nere. I fredags tog hon hand om en katt till som hade skadat sitt öga. Så den var hon med hos veterinären med i fredags, så den fick opererat bort ögat. Så den går hon runt med i famnen så fort hon får en chans. Det finns ett djurhem en bit från henne som drivs av 2 engelska tjejer. Dom har blivit jättegoda vänner. Ni kan tro att dom som bor runt där Mia bor har blivit utskällda många gånger på grund av sin djurhållning. Hästar och åsnor står bundna med ett par meter snöre och det gillade inte Mia kan ni tro. Så nu är det byggt en hage och hon har några killar som hjälper henne att hålla koll att djuren sköts rätt när hon är borta. Hon är ute mycket för hon är snart klar arkeolog, så hon gör utgrävningar. Det är en underbar människa. Hon har hjälpt många djur under sina 4 år där nere, och hon kommer nog att stanna kvar där verkar det som nu i alla fall. Hon trivs så bra där nere.