Ädelkatten 6-7 dec
Så är det snart dags för årets sista utställning för oss här hemma. Feztiz skall självklart med och hon skall dömas utav Hannah Jensen på lördagen och Geir Edvardsson på söndagen. Är jätte nöjd för jag vet att Geir gillar Feztiz och Hannah har aldrig dömt henne men jag har önskat henne som domare på Feztiz en längre tid då jag tycker hon är så duktig.
Det blir även Kungens första utställning, han är ju skogis och det skall bli spännande det med. Han går i grupp 3 o klass 12, han fyller 6mån på söndagen. Han har fått Annika Billing på lördagen och goa Lone Lund på söndagen. Hoppas på det bästa naturligtvis o jag tycker han är så fin.
*kramar* Madeleine
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Kommer också till ÄK med de två syskonen MiniKurre (Kung Bore's Take a Trick) och MiniSvinto (Kung Bore's Talismanic Black Pearl). Båda fick Jörgen Billing på lördag vilket jag inte är helt nöjd med pga MiniKurres spökmarkeringar som är väldigt tydliga och jag vet av erfarenhet att Jörgen tycker man ska tävla katterna fenotypiskt vilket jag inte är överens med honom om. För MiniSvinto tror jag det blir riktigt bra. På söndagen får MiniKurre Raymond Saetre och MiniSvinto Annika Billing. Kanon tycker jag att det blir framförallt med Raymond som älskar Morfar Kurre och MiniKurre är bättre.
Kom gärna förbi och hälsa på oss vid buren om ni har vägarna förbi. Burskynket är kornblått och på taket sitter som vanligt vid ÄK:s julutställning min julsnögubbe.
/Ingela

Jag kommer också dit
Jimmy vår pojke ska ställa ut vår egen uppfödda Semla
Lite pirrigt, är ju för mig första gången i Sverak
Det får bli en provutställning
Vi ses!
/ Carina