Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 827 ggr
Cajza
2008-11-28 08:04
0

Fredag

Godmorgon från Trelleborg

Idag har vi 8 +grader, duggregn, lite blåsigt och mörkt.

Jag har varit uppe tidigt, kört Mattias till bussen och hunnit mysa med bebisarna. Våra småttingar blir 6 veckor på söndag och de ska få sitt 1:a riktiga bad. Vi ska försöka att fota dom efteråt och lägga ut några bilder.

Det är 1 vecka sedan alla våra stora bebisar flyttade och vad tomt här är.

Trevlig helg // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Alsace
2008-11-28 09:02
0

Godmorgon från Göteborg!

Regn, blåst , lite kallt….och mörkt här med…grader????

Kul med småttingar, jag har ett par här med,,,ska skicka bilder på den som inte är såld till en tjej i dag…hon väntar på katt härifrån…

Men jag är inte bäst på att fotografera,!!! Karin är du duktig kan du få svänga förbi här!!Hihi

Ha en underbar dag//Gunnil

får se om jag vågar lägga ut ngr bilder här/eftersom jag e så dålig fotograf…hihi

Marita-L
2008-11-28 09:33
0

God morgon från regniga Viskafors !

Här är det grått å mulet , regnet öser ner å man vill inte gå ut.

I dag står det inte så mycket på min göra lista utan bara vara här hemma å njuta av dagen.

Ni får ha en bra dag

/ Marita

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Dolleminas
2008-11-28 09:33
0

Morgon!! Bra eller dålig vet jag ej… runt 0:an ute och solen på väg upp, skolbarnen gick iväg själva utan knog…. dessvärre vaknade yngsten och verkar inte helt pigg, få se vad som händer… maken är på jobbet och sen ikväll ska de ut med jobbet för att äta gott och "leka", har jag tur har han fixat skjuts hem annars får jag hämta honom inatt… själv är jag trött…

ophelia
2008-11-28 12:04
0

Godförmiddag.

Förstår att det känns tomt när ett gäng småbusar har flyttat men du har ju glädjen att ha ett gäng kvar därhemmaSkrattande

Här är det uppehåll och all snö är borta nu.Dgen får ägnas och pyssel och att åka och handla.Ha det så gott.//Sylvia

englagirl
2008-11-28 12:15
0

Godförmiddag från Sandviken där solen skiner från en klarblå himmel, ca 3 + grader.

Mitt barnbarn Engla är här och underhåller mig och vi ska pynta inför advent.

Jag har ju väntat och längtat efter den här dagen i flera veckor då jag får sätta upp alla stjärnor och stakar :-)

Jag ska upp med 13 stjänor och 2 stakar och fönster ska putsas och gardiner ska bytas så jag har nog att göra HELA dagen.

Däremellan ska "lillan" matas och pysslas om och där är Engla så duktig, hon sitter nedanför hennes bädd och klappar försiktigt på henne så hon får MYCKET värme och kärlek!

#0 Visst blir det tomt då ens bebbar flyttar, tur att du har ett gäng till :-)

#1 Klart du ska lägga ut bilder, tror inte alls att du är en så dålig fotograf, det är så roligt med bilder så fota på du och visa oss gärna sen :-)

Nääää, nu måste jag sätta lite fart igen om jag ska hinna tills Idol börjar ikväll. HEJA KEVIN!!!!!!! Kyss

Ha en underbar fortsättning på denna fredag!

// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Alsace
2008-11-28 12:26
0

#5 ja jag får försöka men är inget proffs, tack för att du tror på min kapacitet…ha en bra helg

Helen68
2008-11-28 13:43
0

God Middag från soligt Gävle!!

Ser ut att vara en fin dag med solen som lyser på en blå himmel. Har haft en sova-ikapp fm idag. Det tar på krafterna med bilkörande i veckorna. Har en förkylning som gror i kroppen sen någon dag oxå men den har jag inte tid med!!

I morgon har vi öppen dans i Sandviken med linedancen och sen ska jag vidare på ett julbord! Ska bli jättetrevligt. Skrattande

Blir lite fundersam när jag läste några inlägg om perser på perser sidan…..hmm

#5 hälsa barnbarnen dom e så goa!

Hoppas alla får en jätte fin och mysig 1:a advent helg

Helen

Dolleminas
2008-11-28 13:53
0

Jaha det var som jag trodde… yngsten har magsjukaRynkar på näsan… så blev det med all planering…enda positiva nu är väl att dottern och den andra sonen blir hemma och kan nog hjälpa mig lite (pennigmuta är inte helt fel innan jul…) Tyst

englagirl
2008-11-28 14:40
0

#7 Engla hälsar tillbaka och Edwin frågar efter morgonrocken han skulle få *blink,blink*

Vi ses imorgon på julbordet och efter vi har ätit ska du väl sjunga karaoke? Jag kan dansa linedance om du sjunger Flört

#8 MAGSJUKA!!!!! nääää fyyyyy va tråkigt, hoppas att man slipper ifrån det eländet! Hälsa det sjuka barnet att h*n ska krya på sig snabbt!

// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Annkis54
2008-11-28 16:55
0

God eftermiddag från Trollhättan
här är vädret lite tråkigt…men vad gör det..det börjar ju ändå bli mörkt snart.
Mitt nya barnbarn (nr 7 hehe) har varit här så mormor har fått lukta o pussa lite. Men bara nån timme för de kom direkt ifrån BB
annars så har jag faktiskt fått tummen ur o putsat köksfönstren o strukit de gardinerna där.
De ska bara sättas upp sen när Lars har "snusat" färdigt på soffan.
sen så blir det ut o handla lite..o försöka hitta på nåt gott att käka till IDOL..heja Kevin o Robin säger jag just nu:):)
#7 dumma inlägg ska man inte bry sig om:):) vi fick ju bort det ganska snabbtFlört
Nu väntar vi på kort ifrån Gunnil
men vi vill inte ha Dolleminas magsjuka….brrrr
ha en underbar fredag
IDOL….

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Cajza
2008-11-28 17:12
0

#1 Gunnil bara lägg ut dina foton det gör vi och vi är inga duktiga fotografer. Vi tycker bara det är roligt. // Karin

#4 Ja du Sylvia vi har fyra små busar kvar och dom är jättehärliga nu // Karin

#8 Hoppas magsjukan går över snabbt och att ni andra slipper, för det är ju så smittsamt // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Songhios
2008-11-28 22:08
0

God kväll!

Idag har det varit jättefint väder här i Dalarna. Nu sitter jag i soffhörnet och slappar. IDOL vad är det? Mora och Leksand spelar ju hockey. Försök då att kolla nån annan kanal när gubben är hemmaSkrikandes. LEKSAND LEDER 2-1 jippiiiiii. Eller rättare sagt 1-2 dom spelar ju borta och såna misstag får man inte göra för fantasterna!

Förövrigt har dagen varit jobbig, har varit tvungen att säga upp en till på jobbet. Nu är det 3 som får gå. Dj-------la lågkonjuktur! Och i morron bitti ska jag åka till Storsätern (Idre) 2x21 mil, på begravning. Min gamla morbror har lämnat in. Men det var bara skönt att han fick sluta. 88 år, döv och blind och sjuk.

Men det FINNS ljuspunkter  också, gissa vem som sover hos oss inatt? Jo barnbarnet LinaKyss. Annki, Du har ju haft en härlig pusstund idag också med sjä-sjunde Oskyldig barnbarnet.

Ha en bra kväll på Er!/Inga-Lill

Songhios
2008-11-28 22:11
0

MORA-LEKSAND 1-3Glad

Dolleminas
2008-11-28 22:18
0

#13 du vet väl att det finns hockey i fokus också…Flört

Helen68
2008-11-28 23:14
0

#9 Försöker packa ner den i morgon! Klart han väntar på den  de e ju en haj!! eller nåt

Jag sjunger inte men dansa du….. klappa takten kan ja göra  '

klem