Godmorgon
Här har det varit influensa undvik den om ni kan, den är riktigt elak. Sov i 36 timmar av feber, med vaken perioder på 5-10 minuter varannan timme. Då jag styrde upp det hela runt omkring för att åter domna in. Fy fabian. Magen packar också ihopp. Så jag missade utställningen i helgen. Mycket träkigt hade sett fram mot den och fått trffa många av er. Men det går väl fler tåg. jag menar att det kommer fler utställningar
Ha det gott alla goa
Och hoppas på en trivsamma och sakliga diskutioner som inte handlar om att tvinga varandra till åsikter.
Respekt för andras åsikte eller djur. Eller förstöra varandras tråder eller kasta elakheter där de inte är befogade
Fyll forumet med mycket matnyttigt lämna egna åsikter och erfarenheter mer än att förgöra andras inlägg. För det är väl det som de handlar om delge olika erfaranheter. Det som gör olikheter så spännande
Snart är det nyår kanske Perser i fokus användarna skulle behöva lämna nyårslöfte
#0 Krya på er…
Sittter här hemma med ett förkylt barn, själv är jag väl hyfsat pigg… Det blåser inte just nu tror jag däremot ser det ut som om det blir snöfall snart…
God morgon från snöiga Viskafors!
Idag tar vi det lugnt..pular runt lite här i huset å gör lite små pillande här å där.
#0 Krya på dig det är inte kul att ligga sjuk.
Ha en bra dag
/ Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
God morgon! Sitter här med nya datorn och njuter av hur snabbt allting går
Men det är lite nytt att sätta sig in i eftersom den har Windows Vista istället för XP.
Har precis kommit in från en långpromenad med Elvis, husse har åkt till Halmstad på kurs i tre dagar så nu får vi klara oss själva här hemma. Idag ska jag flytta över foton osv från gamla datorn och förbereda gardiner och ljusstakar inför adventshelgen.
#0 Krya på dig.
Ha en bra tisdag allesammans!
/Lotta
/Lotta

Tack för ktya på dig hälsningarna
#1 Du behöver en sådan du med eller ditt barn hoppas du slippar bli smittad
#3 Låter spännande lite skillnad är det på programmen
Lycka till
Ha en bra dag allihop
Godeftermiddag från Trollhättan
kycklingsoppan står o puttrar…mums
BARNBARN nummer 6 har anlänt idag…gick såå bra
Loke en kille
allt känns sååå bra nu.
vädret….hmmmm ingen aning 

krya på er alla som är sjuka
#5 Grattis till ditt lilla barnbarn Annki!
Här har det snöat lite smått under dagen och varit några minusgrader.
Jag sitter och kopierar över från gamla datorn till den nya, vilken tid det tar, speciellt alla foton…
/Lotta
tack Lotta
finns det inget enkelt sätt…att kopiera över??

Grattis Annis mums med barn barn
Grattis Annki ett litet barnbarn till… KUL !!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
GRATTIS #5# till Ditt barnbarn. Nr 6 jisses! Jag har 1 ( UNDERBARA Lina, 7 månader)
Då måste Du vara 6 gånger så "mormorstollig" som jag är
. Lina är vårt största ljus i tillvaron och hon ääääälskar när "Mommo" sjunger Imse Vimse. Vilket hon är ensam om
!
Kram på Er/Inga-Lill

oooppppsss..jag räknade visst fel
detta är vårt 7:e barnbarn påpekar mannen i huset
vad ska man skylla på hehe
Nej men Mormor skärpning! Men det kanske är lätt att räkna fel i lyckoruset. Och det var ju 6 fram till idag

Grattis till det nya barbarnet Annki!
Hoppas att mamma och bebisen mår toppen
Alltid kul med tillökning inom familjen!
Alsace