Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 571 ggr
SussiF
2008-11-20 12:51
0

Stolliga Byske

Hej

I tisdags var jag och hälsade på hos Lotta P (Sidentassen) och fick mig lite kaffe och hembakta bullar, musigt ! Hon har ju några katter och nästan alla blir heltossiga då jag kommer men värst är hennes Byske……. Hon blir heltokig! Hon knölar och bökar, slickar och naggar på mina händer, fötter och nu sist även uppe i håret !! Kommer någon av Lottas andra katter och ska kela så klämmer sig Byske imellan, hon vill ha mig för sig själv. Lotta blir lika rådlös varje gång för Byske brukar inte hålla på så där, säger hon. Jag tycker det är ganska roligt :-)

Byske

Lotta hälsar förresten, och hoppas att alla har det bra hä rpå listan. Som dom flesta vet är hon ju avstängd.

Är det fler som har katter som Byske? Lika stolliga! Skulle vara kul att höra om fler knaskatter !

manbukten
2008-11-20 14:15
0

hihih

Du får kärleks betygelser. har en padda som tuggar en kamrat i håret  slickar och fixar. Jag upplever att hon bedyrar sin kärlek och vi skrattar gott. men hon putter inte undan någon. detta började efter hon varit på parning hos henne. Har du någon godis hane hemma?

Ser ut att vara två paddor med samma ide

SussiF
2008-11-20 14:40
0

Jag har ju min Optimus men jag tror inte det luktar så mycket från honom…. Det är nog mest hundlukt på mig. Hon kanske vill ha en hund :-)

Paddor är ju lite, hmmmm, mycket udda väldigt ofta tycker jag.

Kvasthulda
2008-11-20 15:19
0

#0 Det höres ut som om det är en härlig katt och med ett lustigt namn ocksåGlad

Katten är dessutom väldigt vacker. 

Har du kanske kattmynta i din duschcreme för att charma katterna där du var och fikade ?

Själv har jag nog ingen som är så stollig som denna, men dom attackerar främmandt när dom kommer, då är alla framme.

Helena

SussiF
2008-11-20 16:53
0

Jag har kikat på innehållsförteckningen…… Ingen kattmynta där inte !

Jag är nog bara ovanligt god *asg*

Dockan
2008-11-20 22:49
0

SkrattandeDet måste ju va jättekul att bli så omsvärmad av en sån fin katt.Lena

Hälsningar LENAGlad

Alsace
2008-11-21 08:32
0

Jag har ett barnbarn från min sidentass som ska in i munnen pussa och bitas…..Måste vara ngt ärftligt från lotta katter hehehe

Liv som hon kallas biter när hon ska mysa och pussas, och avslutar kelstunden att hon biter personen i fråga… hon älskar alla…. samt puttar undan de andra……..ärftligt igen kanske hehe

Hälsa lotta att förslaget ang byske m,m passar utmärkt, snygg katt, Hon kan få flytta hem till mig…hon passar nog med mina galningarSkrattandehi hiohehe

kramisar Gunnil

SussiF
2008-11-21 11:54
0

Jag ska hälsa Lotta det :-)

Ja, jag tror nog att det kan vara ärftligt :-)

Det är alltid lika skojigt att åka dit för man känner sig otroligt omtyckt =0))

Alsace
2008-11-23 11:40
0

Ja, i det huset känner man sig välkommen av både fyrbenta och tvåbenta….Skrattande

Ärftligt eller så ligger det ngt i luften…..Skrattande

Gunnil