Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 496 ggr
Marita-L
0

God morgon Lördag

Här har det snöat i natt…jag låg å hoppade på massor av + grader eftersom jag skall ut på vägarna i natt.

Idag står det bad på två sedan är det mycket packning…vila å tidigt sänggång.

Ha en bra dag

/ Marita

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

englagirl
0

Godmorgon från Sandviken!

Här ligger det oxå liiiiite snö på backen och det är några minusgrader.

Jag ska iväg om en kvart och köra en lektion innan ett körprov som en elev ska ha idag lördag.

Det är bra då vägverket lägger in extradagar så här på lördagarna för att korta väntetiderna lite, nackdelen är väl att jag får jobba då!

Sen ska jag hem och fortsätta med att bada igenom katterna. Det är snart jul och tanken är väl att samtliga ska ha fått sina julbad innan dess.

Ha en fortsatt underbar lördag!

// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

ixidixi
0

Godmorgon! Här i Ludvika skiner solen! Jag är så lycklig för nu är min rörmokare här och håller på att fixa rören nere i min tvättstuga där jag även har gjort i ordning ett trim/dusch rum till katterna!
Det kommer att bli sååå bra!!!!!!
Gud va jag längtar tills allt är på plats! Tänk en hel köks del för katternas grejer ….
Lena då du är klar med dina så kommer du väl till mej och badar mina?? det är vad jag önskar mej i julklapp!!!Flört

Trevlig lördag på er!

Kram Chatrine

Cajza
0

Godmorgon från ett snöigt Trelleborg!

Ja då kom snön till oss också, vi har 2 -grader och lite sol. Bara det inte börjar blåsa så är det skönt, även om jag inte är så glad för snön.

Lycka till alla ni som ska på utställning

Trevlig lördag // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Dolleminas
0

Hejsan! I morse när maken klev upp visade det -16 men nu är det "bara" -9 brr… sitter och är arg!!!SkrikandesSkrikandesSkrikandes Maken och en massa annat folk håller på att hjälpa en stackare… http://allehanda.se/start/ornskoldsvik/1.247780 Detta är för jäkligt att folk kan göra dylikt och sen tycka at de "gjort nåt bra…" Så antagligast ser jag väl inte maken mer denna helg heller… fast nu är han iaf på hemmaplan…

Hoppas ni får en bra dag!!!

Här hemma är familjen så förbenad att jag inte behöver elda i pannan på ett tag….Skrikandes

amarula
0

Go middag på er alla från stjärnhov

Här är det lite snö å minus grader men fint

Har fullt upp med två kullar kattis bebisar som det kommer mer bilder på senare

Tre bebisar på 2 veckor i dag å fyra bebisar som är2 dagar gamla så det är fullt upp

* Britt-Marie å Lasse

manbukten
0

God middag allihop

Julpynt hela dagen är vad som gäller här

Annkis54
0

Godkväll på er alla
#4..hemskt..idioter finns det överallt….tänk vad de ställer till det

idag så har jag småplockat lite…lite julgardiner o sånt
vädret ligger runt 0 o det känns som det är 10 minus

usch brrrr

Lycka till alla som ska till NW imorgon
kör försiktigt

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Dolleminas
0

#7 Glöm inte Tony ikväll!! Rosa och glittrig!!!!