Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 561 ggr
[Guardians]
2008-11-21 06:34
0

Godmorgon Fredag

Hejsan Sitter i ett for dagen lite molningt Thailand, det har aven regnat lite nu pa morgonen, klockan ar 11.27 har nu men for er ar det val snart dags att stiga upp. Vi har underbart vader annars, 27-30 grader och vattnet 26 sa man ska inte klaga. Inte en katt har jag sett sen jag kom hit ner, kanns ganska skont iofs da man alltid mar daligt over vilket skick de ar i. Imorgon skall vi in till den stora lokala marknaden i Phuket for att shoppa loss lite pa kvallen, hoppas hitta lite snygga tyger for kommande somnad av burskynken, man far se vad man kan hitta.

Ha det sa gott, Annica

Cajza
2008-11-21 06:51
0

Godmorgon !

Klockan är 5.45, det är mörkt, blåsigt och ca 6+grader här i södra Sverige. Det hade varit skönta att byta med dig Annica.

Hoppas du får en fortsatt skön semester // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

ixidixi
2008-11-21 07:50
0

ÄNTLIGEN FREDAG!!!!!!!Kyss

Här i Ludvika så har jag inte tittat ut riktigt än…..jag har bara kommit upp ur min sköna säng för att sätta mej vid datorn.
Natten har varit full med pipande ljud………vi har fått smått i vårt hus!!!! Det ska bli SÅ spännande att följa dessa små varelser medans de växerGlad
Nu är det dax att göra sej iordning för en dag på jobbet!!! Nu börjar det dra ihop sej till julklippningarnaSkrattande(jobbar som frisör) Har nån tid kvar nästa vecka sen är det fullbokat till JUL! Nu gäller det att inte bli sjuk…Oskyldig

Ha en bra helg!!!!

Kram Chatrine

Ps Bilder kommer på alla mina små sen…DS

Alsace
2008-11-21 08:23
0

Godmorgon från Göteborg!

här är det kallt, riktigt kallt nu på morgonen… Det snöade en hel halvtimme i går kväll, stora disneyflingor och hunden och jag blev tokiga som barnungar. Hunden hade inte tid att göra sina behov under den här stunden, utan bara lekte och försökte fånga snöflingor i munnen. Men när det slutat snöa var snön borta igen,,,men vi hade en trevlig stund….

I dag ska jag och en vännina åka ner mot Kungsbacka hållet till freeport och shoppa lite,,,,få se vad det kan bli….kattvården gjorde jag sent i går kväll så jag tror inte jag behöver göra så mycket nu på morgonen…….

Ha en underbar dag och ni som bor uppåt landet kan ni skicka mer snö!!!!!

Gunnil

Marita-L
2008-11-21 08:31
0

God morgon från snöiga Viskafors !

Idag skall jag å ta lite prover annars är det lugnt…sååå skönt !!

Skall pula lite i köket tror jag… få upp lite julgardiner. Igår när jag var ute å åkte mot varberg så fanns det jätte många fina fönster där stjärnor redan lös.. hihihi en hel vecka kvar juFlört

#0 Njut av din semester..så skönt.

#2 GRATTIS !!!! Ser fram emot foton så småning om. Ja jag ser bara på barnas farmor hon har också fullt nu ända fram till jul 
(också frisör )..

#3#3 Hoppas ni hittar massor av fint.

Sedan alla ni som åker till Nyköping i dag å i natt..
KÖR FÖRSIKTIGT !!

Ha en fortsatt trevlig dag

/ Marita

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Kvasthulda
2008-11-21 09:09
0

Godmorgon.

När du skrev #0 från Thailand sov jag fortfarande djupt med en av katterna som benvärmare.

Här är det kallt och vi har också fått lite snö, det är fint, då blir allt så mycket ljusare.

#2 Grattis till små bebisar, är det korthårigt eller långhårigt? Jag skulle faktiskt inte vilja byta jobb med dig nu, då är det skönt att jobba kommunalt, samma jobb vilken tid på året det än är.

#3 Jag vet inte hur jag ska få ner snön till dig, ska försöka blåsa på de söderut ästa gång det kommer Foten i munnen

Tänk jag slipper julstädningen. Nya huset ska vara nystädat och det gamla tar en städfirma hand om, det är jätteskönt.

Ta vara på dagen nu, den kommer aldrig tillbaka Glad

Helena

ixidixi
2008-11-21 09:25
0

#5 Det är nog både Exotic och Perser kattungar!!!Kyss 

Kram Chatrine

Dolleminas
2008-11-21 09:45
0

Halloj, här var det fart på tråden, själv har jag redan hunnit med 2 rulltårtor (typ mjuk pepparkaka och lingonsylt) som jag hjälpt en väninna med, de ska ha hockeycup och hon jobbar + att hon ska planeera och genomföra familjemiddag för 12 pers á la 3-rätters, så hon har nog mycket medans jag "bara" är hemma och drar på benen…Flört

#0 låter så härligt!!

#2 vad mysigt, håll dig på benen nu…

#5 Önskar jag hade råd att anlita städfirma just nu, slippa schasa på maken om fönsterputsning osv…

Ha en bra dag alla!!

englagirl
2008-11-21 11:48
0

Godförmiddag från Sandviken oxå!

Här skiner solen och det ser ut att bli en fin dag med bara några minusgrader.

Vad ska man göra idag då? Igår var ju stora shoppardagen tillsammans med Susanne,Livandas och vi hittade massor med roliga saker på den nyöppnade djuraffären :-) så shopping blir det inte idag.

Jag ska åka hem till en kompis och ta en fika med henne, länge sen vi träffades och jag ska hjälpa henne med pälsen på hennes birma.

Eftermiddagen ska jag nog tillbringa med dammsugaren och moppen för att sen avsluta dagen med några kattbad igen.

Ser fram emot en skön kväll i soffan med tv-tittande och lite god mat. Amadeus vill ha plankstek, så det får det bli :-)

#2 grattis till bebbarna, vi kan väl höras ikväll så jag får höra hur småttingarna och du mår :-)

Ha en fortsatt underbar dag allesammans!

// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

simzonites
2008-11-21 14:34
0

God middag! Här i Kalmar har det kommit lite snö i natt, ett tunt pudertäcke Skrattande och så skiner solen - härligt!

#0 Hoppas du har en skön semester!
#2 Grattis till småttingarna!

Lycka till alla ni som ska på Nordic Winner i helgen!

/Lotta

/Lotta