Lite bilder..
Imorgon bitti klockan 07.00 åker vi mot Dubai. Ska vara där i 2 veckor. Ska bli sååå skönt med lite sol och värme. Jag har passat på att fota mina kissemissar lite. Tänkte dela med mig lite av det. Det blåste väldigt mkt när de var ute o busade men det var bara skoj verkade det som.
Kom igen då matte!! Ser du vad stor o farlig jag ser ut?
Man blir trött av att vara ute o busa….
Tyson fick ett bad efter han varit ute och så här glad blev han då. 
Hoppas ni alla får en härlig tid framöver!!
Jag ska njuta för sen kommer vi hem till julstressen och våran flytt!

Så coola bilder!!
Katter blir som både hundar och hästar.. ..lite galna när det blåser!!
Jag gillar katten på bild nummer tre.. ..den kanske också vill åka på semester nu när du ska åka. Din kattvakt kanske är lätt att övertala..
Ha en bra semester
lillan
roliga bilder på fina katter
Ja du får ha det så skönt där i solen å stränderna..mums.. inte alls avensjuk..nej då inte det minsta hihihihi
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Vilken duktifg fotograf du är och så vackra katter du har. Du är en lyckans ost du.
Jag hoppas du får skönt på din semester i Dubai
Helena

Fina kort på vackra kissar som vanligt trevlig resa

Jättefina foton på söta kisar och korgen ser verkligen mysig ut. Hoppas du får en trevlig semester // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Jättevackra katter och semester, lyllos,, ha det underbart i solen 
Gunnil
du visar alltid så fina kort på dina katter
ha så skönt i Dubai
Tack så mkt för alla goa kommentarer. Nu sitter jag här i Dubai och surfar perserifokus.
Här är det just nu 31 grader varmt och sol, helt lagom tycker jag. Klockan är 09.44… så det lär nog bli lite varmare sen framåt dagen.
Ska strax äta frukost ute i trädgården.
Ha det fint allihopa!!
Kramar!
Pethra
Härliga busbilder på dina vackra katter. Hoppas du får en skön semester i Dubai!
/Lotta
/Lotta