God morgon Torsdag
Här öser regnet ner å det är +2 grader ute. I dag står det lite bad på listan..sedan bär det iväg till veterinären å besikta lite bebisar
Annars är det så lugnt..funderar på att vila hela eftermiddagen
Hörde att vinterkräksjukan går lite varstans just nu…å det vill vi ju inte ha usch usch..
Så ha en bra dag alla här ute å kör försiktigt på vägarna !
/ Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Godmorgon från ett rätt så kallt och snöigt Jämtland. Här står det packa på dagordningen, som det alltid gör numera. Vi ska nämligen flytta, ca 4 mil bara, men man måste tyvärr packa ner allt ialla fall, för att de inte ska gå sönder osv. Vi har köpt en liten gård som ska renoveras men det är väldigt fint så vi ska nog trivas bra. Flyttlasset går den 15 dec och efter det blir jag helt utan internet. Troligen till i februari, slutet av den månaden trodde dom. Men det är jul och man har massor att göra så det ska nog gå ändå.
Jag önskar dig som läser det här en fin tordag. /Helena

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Godmorgon allihop!
Från en frysande värkande medlem. Vackert ute med lite snö vinterns sol, som jag kallar snön.
Kvasthulda låter underbart när det väl är färdigt. Du förvärkligar en dröm jag har.
Ha en bra dag

Godmorgon!
-2 och sol, det är inte så illa.
Idag på fm ska jag träffa Susanne Wallinder, Livandas och vi ska ut o "röja" på Valbo köpstad! :-)
Djurkompaniet har öppningspremiär idag med otroliga priser på både mat o tillbehör så vi ska hänga på låset o införskaffa en massa roligt till våra katter *fniss*
Sen ska jag träffa ännu en kompis och luncha med, man får passa på då man är lite ledig att träffa lite folk som man sällan har tid med då man jobbar.
På em ska jag fortsätta med städet inför nalkande advent. Jag bara ÄLSKAR julen och första advent och skulle gärna satt upp ALLA stjärnor redan men jag får ge mig till tåls en vecka till :-)
Ha en underbar fortsättning på dagen!
Kram
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Jaha, det jag skrev i morse kom tydligen inte med…….
Här är det fortfarande minusgrader, knappt 2 minus. Hundarna ville inte vara ute så länge i morse, Sissi frös om tassarna så jag fick bära henne efter att hon hade gjort sitt. Tibbarna tycker det är ganska kul med snö, dom springer som stollar och härjar för fullt men har inget emot att gå in.
Idag ska jag nog ringa veterinären och få en tid för vaccination på två av katterna och en besiktning av min nya hona, för säkerhets skull. Ska nog även höra med henne om hon har lust att ta ultraljud på Tilda för att se om det är några valpar i magen…….Spännande !!
Ha en skön dag allihop, och hoppas det går bra med allt packande och flyttande för dig Kvasthulda.
Här i Kalmar har vi strålande solsken och plusgrader, har gått långpromenad med hunden på morgonen och det var så skönt ute. Efter det har jag hämtat bilen på verkstaden, usch va trist det är när de behöver lagas, det blir alltid ganska dyrt.
Men, men är man tvungen så är man.
Planer för dagen; bada ett par av katterna som ska med på helgens klubbmästerskap samt åka och handla. 
Ha en skön dag!
/Lotta
/Lotta