Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 531 ggr
Chiarettos
0

Amma till kattungar

Denna länk hittade jag på blocket "perser till salu"

någon som kan hjälpa till

Hej!
Idag, söndag dog vår älskade Fanny!
Ett samtal från djursjukhuset i morse, vände upp och ner på hela vår tillvaro!
Efter att ha varit sjuk i några dagar fick hon idag somna in. Efter sig lämnade hon fyra små underbart söta bebisar.
Fanny "var" en jättefin birma och bebisarnas pappa är en chinchilla perser!
SNÄLLA, HJÄLP MIG! Ni som har en kattmamma som precis haft kattungar, eller mist sina små. Hjälp mig rädda dessa små underbara krabater.
Jag vill så gärna att dom ska få leva vidare!
Detta är jättejobbigt för mig att skriva, har varit en fruktansvärd dag för hela familjen här hemma idag!
SNÄLLA OM NI, ELLER VET NÅGON ANNAN SOM KAN HJÄLPA MIG, SNÄLLA HÖR AV ER!
Jag vet inte vad jag ska göra och var jag ska vända mig….
mvh jessica

Marita-L
0

oj stackars… nej jag har ingen å vet ingen hellerObestämd hoppas det löser sig

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

four-x
0

Jag vet heller ingen som har bebisar bara så där..

Var bor hon med bebbarna?

lillan

Chiarettos
0

Vad jag förstår så bor hon i Kristianstad trakten. Hennes rop på hjälp hittade jag på Blocket och under perser till salu.

Hoppas verkligen hon hittar någon som kan hjälpa henne. Det fanns inget telefonnr. utan man får mail till henne.

Chiarettos
0

Detta mail hade jag fått av henne nu, hon letar fortfarande

Hej ALLA underbara människor som har svarat på min annons!

Jag skickar brevet så här, det är så många som har svarat på min annons, och tiden räcker inte till just nu…

Min älskade Fanny dog av att njurarna kollapsade, enligt djursjukhuset. Allt känns så konstigt här hemma, jag går snart på knä av trötthet, känns det som!

Jag försöker mata dom små, fyra som nu blivit tre, varannan timme. Vår lille Tin-Tin (som vi döpte honom till, dog i eftermiddags. Han orkade inte äta, och vägde inte heller så mycket. Vi begravde honom tillsammans med Fanny tidigare idag.

Mina älskade pojkar som är sju år har tagit det nästan lika hårt som jag!

Jag försöker fokusera på dom små, men tankarna vandrar hela tiden till deras mamma!

Bebisarna föddes igår klockan 14, så dom är INTE stora!

Jag har ännu inte hittat någon "amma" och vet inte riktigt hur jag ska klara ut detta…

Jag är SÅ oerhört tacksam för alla fina mail och svar jag har fått.

Tidigare ringde jag till Radio Kristianstad, dom skulle höra med radaktionen, men ringde aldrig tillbaka!

Jag har även varit i kontakt med katt kommando syd, heller ingen som kunde hjälpa mig!

Jag är förtvivlad.

Det känns som om jag tagit fel beslut att försöka hålla kattungarna vid liv, jag tänker på mina pojkar, om kattungarna dör, får dom uppleva denna sorg om o om igen!

Jag önskar SÅ att dom ska överleva.

Just nu är det en som ser lite svagare ut än dom andra,men jag är inte så säker!

Vi bor i Kristianstads trakten, så om ni vet någon som kan hjälpa mig, hade det varit snällt att tipsa dom om min situation…

Än en gång  TACK för alla värmande ord!

Mvh jessica

[Telefonnummer borttaget av sajtvärd]

Annkis54
0

hoppas verkligen att du hittar nån
du har ju gett bra o mycket info nu

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Songhios
0

Verkligen konstigt beslut att ta bort telefonnumret på ett nödrop som detta. OM nån kan hjälpa ska dom leta mailadresser o telnr då?

Annkis54
0

tanken är nog att man ska höra av sig till Chiarettos då

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

IdaJ
0

#6 Eftersom hon inte angett sitt telefonnummer i annonsen så antar jag tills jag får veta annat att hon inte vill ha sitt telefonnummer utlagt på Internet.

Alsace
0

Ida om du har nummret så får du gärna maila mig jag har en hona med för mycket mjölk………..

Alsace
0

jag gick in på blocket så jag behöver ite längre ngt nummer, lite konstigt att ta bort tele på nödrop enl mig