Vardagsbilder
Appropå diskussionen i "Hur tycker ni" så skulle jag vilja se era katter i fixat och ofixat skick, jag tror det kan bli kul =)
Tillåt mig börja med Zoe, som jag ju visade bild på häromdagen. Dagen efter fotosessionen hällde jag öronrengöring i hennes öron, och kontrasten är slående. Denna bild kan också användas som reklam för "varför öronrengöring på perser inte är så populärt:))
Zoe före öronrens:
Zoe efter öronrens:
Heheheh, nu vill jag se era!
Men du ska ju hälla öronrengöringen i öronen inte utanför..hihihihi
Återkommer med bilder sen 

Hehehehhe Pethra, I like it =)
Jag menade inte att bilderna "skall vara" alls - bara att de är de mer private, inte så jättesmickrande, "vanliga" bilderna.
Så fina bilder
älskar pizza kartongen hahahahaha
här är ett då Lillemannen var under uppväxt å tog sig en lur på alltanen..hihihi
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

#7 LOL, en klätterkatt! Fantastiskt cool bild!
#8 Sover han med öppna ögon, din Lilleman? =)
#9 Ja han låg så länge hihihihi han tittade kanske på fåglarna vem vet hihi
Här är ett till på en ängel….
gräs är gott..
#4 Vad häftigt!!!! att de blåa gick upp på insidan av benet, följer svansen så fint
…det var ovanligt…inte för att jag har haft så mycket med vitfläck att göra, men de brukar väl oftast bara få någon fläck på under och insidan!?
#5,7 Där var det övertag, jag skulle också lära mej att klättra upp för stegen ..hihi!! för det var väl så

#8 Erkänn Marita, du har skjutit honom med bedövningspistol..hehe! Visst kan det vara gott med en Pizza ibland, du ser väl hur rund han är
#11 Hon har halva inne så att säga..

Hahha.. ..det här var det roligaste inlägget på länge.. ..att få se katter "of season". Annars är det ju lätt att tro att det bara är mina katter som ser ut så här hemma.
Jag har en bild på min nya hane Frascati som har tröttnat på lilla Dockan som bara ska sova PÅ honom. Så han tog ett grepp om henne och hon "köpte" det.. ..och somnade om under hans arm..
ha det gott
lillan
hahahahahaha för mysigt foto 

Supermysiga bilder, på mysiga katter!

Visst är det mysigt att komma hem när de ligger i soffan och gosar.. Då går man själv ner i varv direkt.
En del av mina katter springer runt mina ben tills jag sätter mig ner och gosa med dem.. De måste ju berätta dagens storys..
En vanlig bild hemma hos oss är denna.. ..stackars katt utan päls.. Och hon bryr sig inte om att någon kommer.. ..aldrig att hon skulla lämna sin plats till någon annan.
lillan

Vilken gullig bild på hunden och den gäspande katten. Jag som älskar hundar med brindelfärg.
När jag såg den bilden kom jag att tänka på hur bra de trivs tillsammans.. ..hundar och katter. Och hur snälla hundarna är med katterna.. ..fast de skulle kunna vara mera hårdhänta.
Kolla in våran tik som leker med min Sweet..
lillan

Härligt!!Hoppas inte klorna är ute…
Min hund har sååå mycket läppar som katterna inte kan låta bli att nafsa i.Hur härligt är det?
Anja

Gud vilka härliga bilder, den här tråden gillar jag! :)
Underbara hundbilder. Inte "katt och hund" här inte
halleduttandå så söt man får vara..en otroligt bindande blick..vem smällter inte för dom ögonen..hjälp så söt..

(jippiiii!!!!Jag klarade att bifoga en stor bild)
Ibland har man sina ljusa stunder.

Och så här såg det ut när jag skulle fota Bickans långa morrhår.
Hon skulle garanterat vinna om det fanns en sådan tävling. De är långa och böjda. En del måste jag klippa mellan varven då de petar henne själv i ögonen..
lillan

Aaaah.. ..jag hittade en bild på Bickan när hon hade sina bebisar..
Kolla in antennerna på bebbarna.. ..så sööta!!
lillan
åhhh halleduttandå så goa…

Vilket nystan!!
lillan
mums vilka goa foton