Godmorgon Lördag 15:e november
Godmorgon från götet, här har det regnat hela natten och håller i sej ännu. Funderade först på att skriva godmorgon vid kl 01,30 inatt då jag kom hem från puben där jag varit med mina arbetskamrater men sängen lockade mer.
Idag ska jag packa, imorgon bär det iväg, flyger iofs på kvällen så det finns ju tid under morgondagen med men man får ju börja så man inte missar nåt. Ska hinna med att klippa ner min perserhona innan jag åker, kanske är hon parad då jag kommer hem igen, de övade på sist löp men tror inte han hittade rätt
, börjar bli lite bråttom att hon ska få en kull innan hon är för gammal, hon och tonårsdottern har velat det länge men inte jag men nu så.
Städa ska jag med göra idag, blir väl inte så mycket av den varan då vi är borta, ungarna sliter ju inte direkt ut dammsugaren. Blommorna behöver ju sitt med. Nej, dags att sätta fart, hörs nog senare idag.
Annica
God morgon från regniga Viskafors !
Vaknade klockan 5 av att regnet smattrade på rutan…så mörkt å kallt..brr tur att det är Lördag å man kan dra täcket över huvudet någon timme till
Nu har jag varit uppe några timmar å jag har gjort mitt.. nu skall jag bara hämta in lite mer ved å tända i kaminen.. det behövs..
Står inte så mycket på min lista idag mer än familjen å maten…
#0 Lycka till på resan njut riktigt mycket. Sedan hoppas jag att han får till så att du snart kan visa fina bebbar.. Vad är det för färg på din perser hona? Har du något foto..skulle vara spännande att se hur hon ser ut… är det din svartsilver-vita hane nu som övar ?
Lycka till
Ha en fortsatt bra dag alla här ute.
/ Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Ha en underbar semester nu!!!!Skulle ju inte vara tokigt att åka till värmen:
I Skellefteå har vi -3 mulet men ganska skönt ändå.
I går har det 1 cm snö när man vaknade men det har ju smält bort.
I dag har jag mitt barnbarn Rocky här ,så idag är det lek på schemat.Innan lunch ska vi till Blomsterslottets tomteland och titta på alla tomtar där. Det är ju alltid kul.
Hoppas du har en dräktig hona när du kommer hem nu!

Godmorgon här hänger himlen tung också. Mina små kastade sig över uppblött torrfoder på morgonen. 3 1/2 vecka gamla Nu var de dags för fast föda och välling.
Namnam va gott
Ha en härlig dag och en bra resa

Själv skulle jag vilja dra ett täcke över mig.. ..fast i soffan framför TV:n. Men på schemat idag står det hundträning.. ..och som ni vet..
"DET FINNS INGET DÅLIGT VÄDER.. ..BARA DÅLIGA KLÄDER!!"
Så det är bara att hoppa i långkalsongerna och överdragsbyxorna. Sen på med kängorna och lilla mössan..
Fast annars kan jag ju packa ner lite annat och följa med dig Annica.. ..säg bara till..
ha en trevlig lördag
lillan
#1, det finns lite bilder på Ginni i mitt fotoalbum här på siten. Svartvit perser.