toa besök
Ja idag har jag haft många toabesök gäster hihihihi
Här är en….
Joe..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Och ett sista på Joe..han är så go..å nyfiken hihihi
Jolene var väldigt intresserad av att bädda i handfatet å ta sig en lur..den lilla mysan…fniss
Sedan skall vi inte prata om Jack hahaha vilken galning hihihihi
Så söta :)
Sedan så har vi goa lilla Jade hihihi sitter som en liten prinsessa å bara tittar..vad gör ni då? Finns det någon mat här?? 
Sedan kom ju nartuligtvis Alise på besök hahaha vattnet i kranen var så gott å det var ju riktigt roligt att leka med det hahahahaha sååå krullig krage hahaha
Och ett sista på denna lilla tjejen… hm…nu hände det något vart tog vattnet vägen..hm… jag vet att det kom här ifrån…
Tack Ida
Oj ojoj så finfina söta gäster underbara.Lena
Hälsningar LENA
Tack Dockan
Så snygga hela konkarongen ! Fast som vanligt………Jack, han är och förblir min stora favorit :-))
Tack Sussie
kuliga kort på sötnosar

Hehe, JÄTTESNYGGA toagäster! Inte alltid man går på toan och tar med sej kameran
hihi… Jolene är verkligen en rulltårta man bara vill äta upp!!!
Alise ser ju apsnygg ut!!!
Vill se mera foton på den skönheten
Jade, Joe och Jack…vilka härliga missar.
Mina katter har också en tendens att alltid följa med in på toan, en av dem ska alltid lägga av en brun hög i lådan varje dag precis då jag är där!!! Och det är hon som inte ens gräver över det
Sedan kommer den andra in och fnustrar och går besvärat och gräver över det år hon. Ja, dessa katter!!! De har sina ideer men vad skulle man göra utan dem???

Hahahaha ja nä man brukar ju inte ta med sig kameran hehe
Nä jag tyckte dom såg så fina ut så jag var tvungen att hämta kameran å ta lite foton… hahahaha
Man får väl kissa sedan hihihihi
Innan europékullen flyttade funderade jag över varför tvättstället var så smutsigt ibland, svaret fick jag när jag såg kattungarna komma in utifrån rastgården och upp i tvättsället för att leka och var det då lite vatten där så blev det massor av små tassar över hela det.
Innan lilla Porcelana flyttade hade vi hela köksgolvet fullt med löv flera gånger per dag, hon plockade in dem genom luckan till rastgården och sen hade alla katterna jättekul inne med de prassliga höstlöven.
/Lotta
/Lotta

AHA.. ..avslöjad!!
Det är på toan man ska gå hemma hos dig för att kunna kattnappa en katt. Eftersom jag har fått ge upp hoppet om Jolene får jag väl sikta in mig på Jade istället.. ..och hon tycks ju gilla att vara på toan.
Så nu kan jag komma och fika hos dig och sen gå på toan innan jag åker.. ..medan du är ute i trädgården och hämtar ett skott från någon av dina växter som jag bett dig att hämta..
pussa på henne från mig.. ..eller förresten.. ..pussa på alla
kram
lillan
hahaha 
Vad goa ni är