Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 606 ggr
Songhios
0

USCH OCH FYYY!!!!!!!

Läste precis expressen om ett "djursexnätverk". Fy tusan vad äckligtSkrikandes. stackars stackars djur som hamnar hos dessa idioter. VAD lider mänskligheten av? Djursex, barnsex usch man vet aldrig var dessa bestar befinner sig. Dom köpte hundar på blocket som äckelpaddorna kunde förgripa sig på. Tänk vilken mardröm för dom som sålt sitt djur och hoppas på att få ett bra hem. Sen smyger dom runt i hagar hos hästar och kor. Nej, fy varför läste jag det där, nu mår jag illaGuld i mun

Godnatt om man nu kan sova/Inga-Lill

Annkis54
0

usch..jag undviker alltid att titta o läsa sån skit…blääääääääää

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Bigblomman
0

Gå till http://www.djurensratt.se/portal/page?_pageid=33,1&_dad=portal&_schema=PORTAL och skriv på listan om att de måste lagstifta ett förbud mot att människor har sex med djur!

sassa1
0

Usch och fy

Visst är det konstigt att man inte har lagstadgat ett förbud mot djursex. Djur kan inte heller försvar sig och säga NEJ.

Se tv 3 Insider ikväll

four-x
0

Lagstifta ett förbud!! Ska det verkligen behövas.. ..det måste väl vara förbjudet redan?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

Jag klarar inte av att varken läsa eller se sådant djurplågeri. Jag kommer inte ens att kunna se Insider ikväll som handlar om stackars hästar som råkat ut för sånt.

Man skulle göra samma sak med förövarna som de gör med djuren!!

lillan

Marita-L
0

Håller fullständigt med Lillan här…usch jag ryser i hela kroppen…brrr

/ Marita

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Songhios
0

Hoppas Ni skriver på + skickar mail till ansvarig minister.

Tack för länken #2 jag har gjort det!

/Inga-Lill

amorosa
0

Har nyss sett Insider, Fyy vad fruktansvärda människor det finns, Tänk att kunna skada ett djur på det sättet,Stackars , stackars djur . Till och med höns är de på, Synd de inte träffar på ett aggresivt djur som skadade dem .

Tjing-Ling
0

Man kan knappt tro att det finns såna människor som gör så här. Man vågar ju knappt sälja sina kattungar. Det måste bli en lagändring. Stackars djur.

Ann-Louise.

Songhios
0

Har precis läst att det BLIR en ny lag med förbud mot djursex

TACK för det Herr Minister! Härligt när protester hjäper!

Marita-L
0

Bra, men jag trodde det redan fanns en….Tyst

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s