Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 434 ggr
Marita-L
2008-11-12 10:19
0

God morgon Onsdag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja nu har man duschat å tagit på sig kläderna för att snart bege sig in till stationen i Borås…
Å möta upp Lena "Betty Back`ssom kommer med tåget Skrattande Skall bli så kul å få besök av henne i dag…
så vi kan prata katt hela dagen..Glad

Pajen förberedd.. bullarna medFlört ja då så… men jisses jag har glömt att gömma Jolene….
Lena skulle ta sin lilla väska med sig…TystFörvånadFlörtfniss…

Ha en bra dag

/ Marita

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Summerwinds
2008-11-12 10:27
0

Nu blir jag avis Marita att du får umgås med en annan kattfantast hela dan och bara prata katt! Tungan ute Hälsa Lena från mig!

Kram Eva

Ps! I Karlskrona skiner solen, så det ska jag njuta av..så länge det varar Cool!

Dolleminas
2008-11-12 10:49
0

#0 Hoppas ni får en trevlig dag!!!

Här skiner solen just nu… Pojkarna skjutsade maken till dagis/fritids idag och dottern gick till skolan utan knog…

Tänkte bara tala om för er som inget vet… Jag var med om en bukoperatin förra veckan (planerad sådan) så jag har varit rätt så osynlig eftersom jag inte orkat sitta uppe hela tiden, är hyfsat mörbultad än men det blir bättre… stavfel får ni ta för smärtstillandet gör att jag inte tänker lika klart…

SussiF
2008-11-12 11:09
0

Sol…………….. Tänk om man hade det ändå ! Här är det grått och vått, det duggregnar så man blir dyngsur bara man tittar ut genom fönstret (lite överdrivet)

Katterna försöker lära känna varandra så det är liiiite morr och lite "tassdäng" Men bara lite klapp på huvudet för att tala om vem som står högst i rang. Annars är allt som vanligt. Kroppen värker för tre och knoppen går på halvfart.

#0 Ha det så trevligt idag och ät gärna en bulle åt mig med :-)

heliotropes
2008-11-12 11:37
0

Godförmiddag! Det är sällan jag är aktiv på en fm. men idag blev jag väckt. Ett pannbyta ska göras, så nu får man hoppas på milt väder ett par dagar framöver innan det är klart. Mulet är det här och det hade kommit ner ett täcke med några mm. blötsnö inatt som smälter.

#0 Det låter trevligtGlad

Eva // medarbetare på Perser

Dolleminas
2008-11-12 12:35
0

#4 VaFörvånad haar ni fått snö?? Här finns det bara frost på backen…Obestämd

heliotropes
2008-11-12 12:40
0

#5 Missade du inlägget ifrån mej för några veckor sedan? Då hade det kommit ner 40cm blötsnö här. Men det har smält bort.Cool

Eva // medarbetare på Perser

Dolleminas
2008-11-12 13:25
0

Det måste jag missa alldeles…Skäms

Marita-L
2008-11-12 16:52
0

Så nu har jag ätit många bullar..så goda..speciellt kladdakakorna som Lena hade med sigTungan ute

Vi skojade så om Jolene å helt plötsligt hadde hon vid två tillfällen hoppas självmant in i Lenas väska hahahahahahahaha

#1 Cool

#2 Krya på dig

#3 snart har dom hittat varandra å ligger å gosas skall du se.. vila nu så du snart blir bra.

#4 Ja usch tur att vi inte har snö å kulan än…bara regn å mer regn..hihihi

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Bettyback
2008-11-12 19:09
0

Nu är jag hemma efter en jätte trevlig dag hos Marita och hennes härliga kissar. Tack för mumsigt god paj och mycket kattprat. Fick Jolene välja själv så hade hon följt med mig hem. Min väska stod ju på golvet av enda anledning och min favvo Jolene förstod det direkt. Flört

Vi behöver nog alla komma hemifrån lite och tjöta i denna gråa trista höst.

# 1 Tack för hälsning Eva.  Hälsar tillbaka.

Lena W

Betty Back`s Exotics

four-x
2008-11-12 21:43
0

Men Lena.. ..du kunde ju har lurat ut Marita i trädgården för att hämta en kvist till dig eller nåt annat. Sen kunde du ha tagit Jolene och kastat dig i bilen!!

Lyllos dig som fick se henne.. ..jag törs inte ens åka dit.. ..jag såg att hon hade andra gosaker där också.. ..och jag bantar ju.. hhheehe

lillan