Perser iFokus

Perser

Etikett11-utställning
Läst 588 ggr
[Guardians]
0

Resultat NORAK

BIS

Vuxen hane: Seljes Kiefer per a33

Vuxen hona: Ixidixi´s Fear no Evil per f22

Ungdjur 3-6: Purrbox Delphi Oracie per w61

Ungdjur 6-10: Brusvehagen JetZ exo n22

Kastrat hane: Soto de Oro´s Teddybear per w62

Kastrat hona: Boggie´s Dame Grace per d

Vill säga ett stort GRATTIS till DEXTER här på forumet vars katt fick BIS 6-10 månader, en helt otrolig exotic.

[Guardians]
0

För mina katter gick det såhär

Qwintus Samuel, CACIB

Optimal Primes Penny EX1

Båda fick mycket bra kritik så jag är jättenöjd.

Nu ligger kattena i sängen här på hotellet och ser ut som om det varit en hård dag, hoppas snart de kan härja runt så det inte blir lekstund lagom när vi tvåbenta ska sova.

Lilla Penny är helt otrolig i sitt psyke, direkt hon kom ur transportburen här på hotellrummet så började hon utforska rummet, inte en millimeter lämnade hon åt sitt öde medan Samuel låg och kollade från en betydligt säkrare plats :-)

Marita-L
0

Grattis till er alla

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

frukove
0

Tack för resultaten,grattis till alla BIS och grattis till dej  och dina katter Annica!

Hoppas du får en bra dag imorgon med bra bedömmningar då också!

Jag sitter förståss  och ler mot skärmen när jag läser om Penny!Hon verkar vara så cool tjej!

Vi hörs!

Heléne

Annkis54
0

grattis till alla
ett specialgrattis till #Dexter…whouwww Jetz

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

dexter
0

Hej allohopa och speciellt tack till Annica,d va sååååå trevligt att møtas..Kyss Ohhh tusen tack før att du visade fram JetZ nær jag inte va dær till bæsta klubb katt hehe….føljer inte helt med nej..;)

Ohhh din underbara exot fantastisk….;) Blir spænnande att se va han kommer att ge…!!!

Tusen tack allihopa och tack Annki…Glad

Kramisar oss 3Flört

Alsace
0

Grattis alla till fina resultat!Skrattande

Tessan73
0

Grattis till er alla.

Och ett stort grattis till dig Pia,,,,gud va roligt för dig

Kram Tessan

[Guardians]
0

Idag har jag inte resultat att redovisa då jag inte skrev men kanske nån annan har.

Min Samuel blev iallafall Internationell Champion och Penny fick EX1. En mycket trevlig helg har det varit iallafall, tack Pia för trevligt sällskap och snack, hoppas snart få se er igen och följa din hanes utveckling, han var verkligen kanonfin.

Nu ska jag rabiesvaccinera katter och sen så Tungan ute, attans va kul detta är.

frukove
0

Grattis till IC på Samuel,Annica!Otroligt så fort det gått,när du hämtade Penny i sommar hade du ju inte ställt ut Samuel tycks jag minnas och nu är han IC!Toppen!

Kul med Pennys Ex1 men synd att ingen av dem blev NOM förståss!

Vilken möjlighet ni där nere har att bara vaccinera så kan ni ställa ut varje helg i princip.Och inte behöva köra 80-100 mil en väg för att hitta nån utställning!Men kul är det!!!Sov så gott nu man brukar bli ganska slut av såna här helger.

Vi hörs!

Heléne

[Guardians]
0

#9, tack Helene, det stämmer det att det gått fort, hans första utställning var 24/8 så det är 2½ månad sen.

Samuel är i rejäl fällning och Penny är så ojämn i växten så jag är jättenöjd med deras bedömningar. Nu ska vi ta ett litet uppehåll i utställandet, men snart är vi på gång igen med ny päls och jämnare växt.

Gonatt nu,

Annica

Annkis54
0

grattis Annica till Samuels IC o Pennys Ex 1
sov gott nu

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

manbukten
0

Grattis till alla lyckade resultat och vackra katter