Nä nu räcker det för mig ..
skall bara klura ut hur man avregistrerar sig. Kanske kan någon moderator fixa det?
/Cattis
äsch suck .. jag kan verkligen inte hitta hur man avregistrerar sig .. jag kanske kan skriva två ärliga saker till så är saken biff sen? =) Eller så kan man kanske få hjälp nu direkt?
/Cattis
synd att du känner så
gå in på "mina inställningar"
högst upp åt vänster så står det # användaruppgifter
sen står det avsluta konto

Nä men Cattis vad är det som händer.
Snälla ring mig och berätta vad som har hänt……………..
Kram
Yvonné
Jag tycker det är jättetråkigt varför det blir så,Lena
Hälsningar LENA

Jag vet varför Cattis går ur
Känns lite som man måste vara försiktig med allt man skriver här inne
Inget negativt alls
Vill man då skriva vad man tycker så blir det ju fel, går ju liksom inte skriva något annat än snällt
Så om man tycker något inte ser bra ut, ja då kan du ju inte skriva det, så då kan ju inte personen man skriver till få reda på sanningen och göra nått åt det. Herregud så man fått höra genom åren, man har fått lära sig knepen med bada, rengöra, hur man ska lära en kull att vänja sig vid bad o annat, då måste man få höra
Jag är själv inte med här längre, inte medlem iallafall, valde vara med i andra sajter här på fokus istället
Jag skriver detta för att förklara, inget annat
Försiktig ja, man ska följa skrivreglerna och tänka sig för hur man själv skulle reagera på det man skrivit om man istället varit den som ska läsa det.
Man kan ge råd och tips ja, men genom att uttrycka sig på ett sätt som är ok.
/Lotta
/Lotta
Men #5 du vet ju mkt väl hur regler å så fungerar här inne.
Du vet också hur man jobbigt det är att vara Medarbetare å följa allt även om det är ens bästa vän.
Sedan på vilket forum /sajt / listor har man rätt att vara elak mot någon annan ???
Har man negativa åsikter som går åt det elaka hållet, så skriv inte det öppet här utan ta det då privat.
Iallafall så hoppas jag att du Cattis stannar oavsett.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Om man inte har nåt positivt att säga eller i alla fall neutralt så är det väl bättre att ingenting säja alls då.
Så om man tycker något inte ser bra ut, ja då kan du ju inte skriva det, så då kan ju inte personen man skriver till få reda på sanningen och göra nått åt det.
om du med denna meningen menar att man då inte skulle kunna hjälpa folk att bli bättre….så stämmer ju inte det alls.
Men kan alltid ta saker o ting privat.
sen så finns det ett litet ordspråk eller vad jag ska kalla det.
"man kan kasta sanningen som en disktrasa i ansiktet på folk..eller så kan man "linda in den""
eller nåt sånt
Man kan alltid välja att vara trevlig o inte såra nån.
behandla andra som man själv vill bli behandlad
O om nån är otrevlig eller liknande…gå inte ner till samma nivå

Läge för en seriös diskussion kanske?
När det handlar om katter, tycks nästan bara "gulle-gull" accepteras. Se även Katter ifokus. Frågor, synpunkter, invändningar o dyl får man akta sig för att framföra. Då kan man räkna med att det inte passar sig i just den tråden, att det var onödigt, ett elakt påhopp, att det var fel på tonen etc.
Jag önskar att man ska kunna diskutera och utbyta erfarenheter, vilket brukar innefatta att man får komma med invändningar, framföra konstruktiv kritik, ställa "dumma" frågor, påtala fel etc. Det tycker jag inte alls är elakt eller oförskämt, utan en möjlighet att utvecklas.
Dessutom ifrågasätter jag att de som redan känner varandra, skriver i ett forum. Maila till varandra i stället, för jag fattar då väldigt lite av er kommunikation.
Hur vill ni andra ha det egentligen?

Nickar och instämmer.
Stolt ägare till tre La permer
Instämmer. Att hoppa på folk offentligt är helt fel. Man kan maila eller ringa
Maria

Ja alla har vi olika sätt skriva på
Nu försvarar jag inte alls Cattis för detta är min kusin, och jag uppfattade det inte elakt heller denna gången, däremot rak o ärlig
#5 Jag vet mkt väl hur reglerna fungerar, va med fr början på detta forumet så det vet jag mkt väl, och upprepar jag förvarar ingen, la bara ord för varför Cattis drar sig ur

Håller verkligen med #9, själv har jag så gott som helt slutat besöka perser i fokus, bara massa gullgull, och om någon har någon åsikt så verkar det raderas… kanske skulle det heta gulliga bilder på perser i fokus? Synd för det hade ju kunnat vara ett lärorikt forum, men när alla bilder på katter beskrivs som mums mums, goding osv så lär man sig ju ingenting o hur en bra perser ska se ut…
Katarina
Ni har en diskussion här i denna tråden som igentligen inte bör ligga här.. utan jag hänvisar till att öppna en tråd för just detta så andra kan vara med att delta.
/ Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus