Kommer ni ihåg den här grabben?
Simzonite's Slowfox, numera kallad Chilli. Fick nya bilder från hans ägare idag, och jag blev så varm i hjärtat över deras ord om hur underbar han är. Han älskar att vara med sin familj hela tiden, till och med om de är på toaletten
Han väcker barnen i familjen på morgonen innan skolan genom att hoppa upp i deras sängar och spinna så det knakar och så är han med mitt i smeten när de spelar tv-spel med sina kompisar.
Detta är familjen som miste sin Jack som de hade från mig och tog hand om Chilli när han behövde ett nytt hem. De är så lyckliga för att de tog chansen att ge Chilli ett nytt hem så snart efter att Jack gått bort. Chilli fyller tomrummet efter Jack på sitt sätt, som den härliga individ han är - han var alldeles ljuvlig redan som liten.
Det är så skönt att veta att han har en så underbar familj, som älskar honom så mycket.
Här kommer ett par nya bilder på honom.
/Lotta
/Lotta

Ojsan vilken söt misse.
Så kul att de nya ägarna är så bra och snälla vid honom, ja att dom älskar honom menar jag.
han har blivit mycket ståtlig
jag kommer mycket väl ihåg honom
både honom o hans historia

Jättefin kille!
//Susanne

Så fin han är maffig som bara den och vilken ögonfärg han har.Underbart att han trivs så bra i sitt nya hem.//Sylvia

ohhhhh vad fin han är…underbar ögonfärg!
Kram
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Tack, tack! Nu blir de om möjligt ännu stoltare över honom 
/Lotta
/Lotta