Perser iFokus

Perser

Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 1304 ggr
yadhayezibas
0

Matprov med Våra katter!

När tidningen Våra katter kom igår så var det matprov med. Perfect fit heter det. Mina katter blev helt tokiga i den maten. De kastade sig över det o glufsa i sig det på 10 sekunder Skrattande Tillomed min kräsna hona glufsade. Nån mer som testat det på sina katter? Jag blir ju sugen på att testa det på riktigt nu såklart.

Kittentotts
0

Ja här fick vi också tidningen igår

Och våra va lika tokiga de

Men då jag läste bak på fodret innehållet så såg jag det va alldeles för lite fett

Men finns säkert olika sorter, har inte hunnit titta på det mer noga då det är vår badardag idag för flera stycken här hemma

/ Carina

yadhayezibas
0

#1 Ja det finns massa olika sorter. Den som var med var till lata innekatter. Glad

Annika1963
0

Mina vart galna i fodret oxå.Tror inte det finns i 10-15kg säckar.Vet bara att fodret finns att köpa i vanliga mat affärer .

/Annika

Marita-L
0

Ja mina lika så..och det fanns på coop såg jag idag…jag såg bara 2 kilos

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

IdaJ
0

Jag fick mat för aktiva katter :) Hade nog behövt det för lata…

[Guardians]
0

Även här var det väldigt uppskattat och det väckte intresse även hos hanen som nu har sin första parning trots att han ratat maten innan

frukove
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Förra året fick vi  Perfect Fit med Våra Katter också!

Jag har gett mina det sen dess faktiskt!Som extra "tilltugg".T.o.m. min kräsna hane "LillOlle" älskar deras mat!

Det finns ju bara på mataffären.

Betalade 53.90 för 750gr.In-home på ICA Maxi.

Heléne

Mezzzanina
0

Mina katter gillade det med.Men när jag har fem katter här hemma och det inte finns stora påsar att köpa så faller det på det.

Kittentotts
0

Vi får väl påpeka detta för de som tillverkar det borde göras större

Kanske de lyssnar om vi är fler

/ Carina

EddaM
0

Prinzen snodde påsen direkt här hemma så jag öppnade den o alla fem var så glada =)

Sedan så upptäckte Kungen att påsen var ju jätte rolig, så det har varit hans favorit leksak i några dagar nu *ler*

Har köpt det några gånger till katterna som godis, Feztiz har även vunnit några påsar med. Och då har jag blandat det med den vanliga maten.

Bra att det äntligen kommer ut ett bra kattfoder ut i affärerna då alldelles för många ger sina katter friskies osv. Som innehåller mest spannmål.

*kram* från oss

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Mirra
0
Annkis54
0

jag beställde prover nu från företaget
ska bli spännande att se

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Mayer
0

Jippi!!Jag fick två tidningar och därför två olika sorter av kattmaten.

Mina glufsade i sig båda med go' aptit.Men någon skrev om smaktillsatser i vissa foder,är det något man ska undvika eller?Man kan ju börja fundera vad det är tillsatt när alla älkar det..

Bara lite funderingar//Anja

frukove
0

#12 får man gratisprover från dom?

Anja-du har ju rätt i din fundering vad som är tillsatt när ALLA älskar det…

Heléne

Annkis54
0

#14.. gå in på http://www.perfect-fit.se/Produkter.aspx
så trycker du till höger på gratis smakprov

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kvasthulda
0

Det är inte alls ovanligt att katter blir som tokiga när man ger dom något nytt att smaka.

Det som finns i de där små påsarna är alldeles för lite för att man ska veta om det är bra för dom eller inte. Man får inte heller något begrepp om det är något dom tycker om i längden, och att bara byta rätt över till ett annat foder för att dom tycker ett smakprov är bra det är inte alls att rekommendera.

Annkis54
0

#16 här hos mig ser jag en säker skillnad om de gillar eller äter bara för att det är nytt.
men ALDRIG gå över rakt av
nu är jag nog ofta mer försiktig än andra…men minst en vecka eller 2 tycker jag

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se