Innan förlossning?!?
Hur långt innan brukar era honor bli lite lösa i magen?
Eller få springa på toa ofta för det trycker på?
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Vår Lazy har fått två kullar och hon blev inte lös i magen eller sprang extra mycket på lådan. // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Jag har honor som börjar äta extra mycket och springa på lådan. Medan andra som inte gör något utöver det vanliga. Springer inte ens efter mig. För att veta när det är på gång så brukar jag se efter när magen sjunker och blir hård. För då är det inte så lång tid kvar.
Ja det skiljer sig verkligen från gång till gång å från hona till hona.
Har dom många så vill det gärna trycka på när det växer å skall bli plats.
mina brukar inte springa extra på lådan annat än när de har börjat krysta o det trycker på neråt
men jag har å andra sidan aldrig varit med om en så stor hona som du har nu
det vet man ju själv när man har varit med barn…att ju större plats barnet/barnen tar..ju mindre plats blir det för annat i magen o det trycker på både urinblåsa o tarmar
Mysan väntade ju 7 stycken och hon började springa väldigt ofta på toa ca en vecka innan och sista 2 dagarna innan förlossningen så blev hon dålig i magen och det tryckte på väldigt dygnet innan förlossnning å varje gång var det likadant men så fick hon många varje gång också.
#5..ja. jag tror säkert att det kan bli helt annorlunda när magen är knökfull
putt

Jag tycker det varierar lite från katt till katt, framförallt brukar de äta mycket ett par dagar innan, en av honorna springer ofta innan, men lösa i magen nej det brukar de inte vara,,,,
hehe
jag har en människoflicka som ska ha barn om 4-5 veckor
o det trycker på så att hon känner som om hon ska bajsa ner sig hela tiden:)
oj vilken gammal tråd hihihi