Godmorgon Söndag
Eller man kanske ska säga Godförmiddag!
Solen skiner och hösten är så vacker med alla färger som kommer fram då.
Vaknade tidigt som vanligt och jag har hunnit att bada en katt och fler ska det bli då jag måste passa på då man är ledig :-) ska försöka att hinna med att fota några katter oxå för jag får främmande av Junia billyboy idag som ska hjälpa mig att uppdatera min hemsida lite. Jag har ju 11 raggisar som "bör" fotas och läggas ut och det tar väl sin lilla tid :-)
Min nya dator tar inte programmet som krävs då man ska uppdatera, undrar om det beror på Vistaprogrogrammet, nån fler som har Vista och problem? Junia tar med sin dator och vi får "fibbla" till det så gott det går, ser fram emot att träffa henne då det var ett tag sen.
Sen måste jag hinna med att baka en smörgåstårta till min dotter som fyller 30 år imorgon! Herregud!!!! 30 ÅR!!! Hur gammal blev inte jag då? *asg* Jaja, det är som det är!
Jag ska oxå hålla tummarna för Anna&Therese och Chatrine som jag vet är på Speed Cat idag, hoppas på resultat via telefon som vanligt från dom brudarna :-)
Ha en fortsatt underbar söndag!
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
God Förmiddag!!
Solen skiner fint i Gävle också, det är ju så skönt med fina höst dagar.
Här blir det inte att tvätta katter utan att göra en danslista till Linedancen. Vi ska ha Rosabandet dans på klubben i dag. Pengarna går naturligtvis till Rosabandet insamlingen för bröstcancer.
Hoppas det går bra för brudarna på utställningen! Väntar på resultaten….
Ha en mysig höst dag
Helen

#1 vill du ha hjälp till att göra dansstegen till nästa dans är det bara att höra av sig, jag får nog lite tid över till det om du vill *ler*
Annars kan jag visa hur jag har tänkt det då vi ses på jobbet på tisdag :-)
Ha det bäst!
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Jag har Vista och har aldrig haft några problem Lena. Vad är det för program du har problem med? JAg jobbar med datorer och är en riktig nörd, så jag kan nog ge dig lite distanshjälp om du behöver. Telefonnummer finns på min hemsida om du vill.
/Emma - Datanörd
God Förmiddag
Här är det städning och tvätt som gäller idag, har haft en mycket hektisk vecka med jobb o konferens så först nu åker tväten från Turkiet i maskinen, måste ju hinna med innan den ska ner i resväskan igen, bara 28 dagar kvar tills vi ska till Thailand, ska bli skönt.
Håller dessutom på att trimma ner en katt, idag ska det bli fintrimningen sen är hon klar för några månader framåt. Denna katt är nu i höglöp så hon är mer än samarbetsvillig nu vilket hon inte brukar vara.
Blir dessutom mer o mer medveten om att jag snart måste ta fram symaskinen och sy burskynke, ska till Norge och ställa med dubbelbur. Hade planer på att bo i husvagnen men nu är hotell bokat, var lite orolig för halka.
I veckan som gått har sonen fått sitt körkort, han bodde ju i Belgien tidigare så nu när han återvände till sverige så blev det ett måste,
Renoveringarna här hemma efter översvämningen går låååångsamt framåt, att sånt ska ta sån tid men det blir så bra iallafall, t.o.m kattlåderummet kommer nu bli klinkat och kaklat.
Tjing, Annica

Godmiddag!
Här håller vi på med något som borde gjorts för längesen
Men Men! Bättre sent än aldrig!
Vi håller på ordna kattgården, just nu läggs reglarna för golvet
Får se hur mkt vi hinner innan vintern säger stopp
Sen får vi fortsätta på våren med andra sidan som också ska hägnas in så katterna får mer utevistelser att röra sig fritt
Senare idag ska vi hämta vår pojke Jimmy på kortishemmet
Man längtar så när han är borta, meningen är väl man ska njuta av ledigheten, men vi är väl lite 
/ Carina

# Tack snälla Emma,
Jag hör av mig om inte Junia lyckas installera om programmet på min dator.
Jag använder Dreamweawer som funkade jättebra på min andra dator och men där hade jag XP om det har betydelse?
/ Lena
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Jag sitter och syr på mina nallar, saknar min katt Gizmo enormt mycket! Så fruktansvärt tomt!
Jag har dock en hoppetossa som skuttar om kring eller rättare sagt flyger och far runt i lägenheten. Hon tror att hon är spindelmannen/superman! Jag har andan i halsen eftersom jag för två veckor sedan trodde hon hade brutit benet efter att ha klättrat upp på kökshandukkarna, hon använde dem som lianer! Det var en ordentlig mjukdels skada, när vi kom hem från veterinären kunde hon stödja på benet och sedan har det bara varit full fart framåt. Hon kommer att få en kamrat så småningom men det för dröja 4-6 veckor tills vi vet att inte FIPen finns kvar. Jag städat överallt och bytt kattsand.
#2 ….PUST SKULLE VARA JÄTTEBRA OM DU HJÄLPTE MIG MED DET!!
HAR LITE IDÉ TORKA NU…..OCH GÄRNA EN DEMONSTRATION PÅ TISDAG!!
KRAM