Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 1035 ggr
SussiF
0

Mina Chanticos Tjejer

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag fått till lite nya kort på tjejerna. Jag har inte badat dom än men det ska jag försöka med i helgen. Får väl ta lillmatte, Saga, till hjälp :-)

Fördelen med dessa två tjejer är att dom är hur lätthanterliga som helst, båda två! Aldrig några problem att klippa klor eller rengöra runt ögon eller kamma/borsta. Det är bara massa spinn ! På så vis märks det ju att dom åtminstone är vana vid hantering.

Först ut är Sessan….

och sen kommer Loppan

Visst är det väl liiiiiite skillnad på dem i alla fall :-)

/Sussi

heliotropes
0

Aha! Är det så Sessan ser ut framifrån..hihi!Skrattandedu har ju bara visat bakdelen förutFlört Dom ser väldigt snälla och söta ut dina tjejer.

Eva // medarbetare på Perser

Marita-L
0

Så fina..nu blir det väl snart bebisar på domGlad

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

SussiF
0

Tack, Eva & Marita. Jag har väl funderingar på att ta kull på dem men det blir nog inte förrän framåt våren.

Bullan
0

De ser riktigt fina utSkrattande Kul att de är så trevliga att ha att göra med och att det verkar funka bra! Det är ju alltid litet annars då man tar in vuxna katter till hemmet, de är ju redan liksom inkörda i någon annans mönster.

Grattis till två finfina damerSkrattande

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Bigblomman
0

Jisses, vad fina de är!

Ska du ställa ut dem?

SussiF
0

Tack Bullan & Bigblomman.

Jag har väl funderingar på att ställa dom någon gång i alla fall, får se när det blir.

ixidixi
0

Grattis till 2 söta tjejer!!!

Kram Chatrine

SussiF
0

Tackar, Chatrine!

Annkis54
0

de är jättefina båda två
o att de är lätthanterliga är guld värt

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

SussiF
0

#9 Ja, det är mycket värt, i synnerhet när man har ont i kroppen! Sessan försöker visserligen säga vad hon tycker men hon gör inget, bara morrar och tror hon är farlig :-)

yadhayezibas
0

De ser jättefina och friska ut nu!! Härligt det måste kännas!! Glad

SussiF
0

Tack.

Ja det känns jättebra.