Perser iFokus

Perser

Etikett11-utställning
Läst 1756 ggr
Amorstroll
0

The Beauty and the Beasts.......!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, då har man varit kanonförkyld i över en vecka!

Trots detta åkte jag med min vännina Maria Berglund till Östkattens utställning i hopp om att jag var på bättringsvägen…. men ack nej när jag väl var inne på utställningen på lördagmorgonen började jag känna mig allt sämre. Jag som hade sett så fram emot att få umgås lite med mina vänner för en gång skull och inte själv ställa ut och inte heller gå assistent som jag alltid annars gör….. när bedömningarna och nomineringarna hos två av de tre domarna var klara gav jag upp och åkte till hotellet och bäddade ner mig.

När kvällen kom följde jag dock med och käkade middag med Anna-Lena och Mats (Athelstones), samt Maria och en tjej som tidigare köpt katt ifrån mig, Nina Kauko, bosatt på Teneriffa. Vi hade jättetrevligt, åt Gott och hade många glada skratt.

Maria föreviga oss ute i foajén på hotellet. Jag rödnäst och febrig samt Nina i mitten som ser sömning ut, (men det var hon inte!). Anna-Lena ser dock ut som ett kuttersmycke och räddade bilden…..fniss…fniss…

Här kommer två foton på Maria's vackra silvertabby kastrathona Athelstones Angel Dust, som gjorde sin debut som kastrat. Tyvärr är hon inte i full pälskondition just nu, men är en av de vackraste silvertabbyhonor jag känner till……Vad tycker ni?

Ett till på skönheten…..

Henne hoppas jag få se mera av på utställningarna framöver……

Hälsningar

från en snuuuubig Lisa L

S*Amors Troll

Kittentotts
0

Söt tjej du visar!

Hoppas du kryar på dig!

Vi har legat hela familjen ett tag i omgångar

/ Carina

Bullan
0

Här har det också varit förkylningar till o från ett tag nu( Rosvik/Piteå).

Tjejjan du visar upp är jättevackerSkrattande, hon påminner faktiskt litet om min lilla Ditha på bildeerna! …fast det kanske bara är jag som ser detObestämd

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Marita-L
0

Underbart vacker !! Ni ser fina ut på fotot med =))

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

amarula
0

Super fin kisse. din också Bullan

/Britt-Marie

Annkis54
0

fina kort..hoppas att du snart mår bättre Lisa
det verkar som om denna förkylningar har gått genom hela sverige. Även här hos oss har vi gått igenom den…o den tar vääääldigt lång tid på sig att försvinna.
jag ser definitivt likheten Bullan
så fin ögonfärg på båda. Är väl lite ovanligt på silverkatter??

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

heliotropes
0

Vilken härlig look på henne.Kysskrya på dej!!

Ja nog fanns det lite likhet med din sötnos,BullanGlad

Eva // medarbetare på Perser

Amorstroll
0

Nej, det är inte bara du som ser det Bullan. Din tjej är också jättesöt!

Jag bara älskar svartsilvertabby! Här är några till på henne som lite mindre kattunge naturligtvis är det Anna-Lena som tagit fotona…..

Svårt att välja bland alla fina foton jag sparat på henne…… 

Jag kunde inte se mig mätt på henne när hon ställdes ut som liten kattunge, helt gudomlig……

där hon stod på domarbordet……

En sådan DRÖMKATT!!

tycker

Lisa L S*Amors Troll

Amorstroll
0

Hej igen!

Måste bara få skicka ut dessa häftiga foton på henne också……..

Anna-Lena är så duktig att fotografera…tycker ni inte det? MEN så har hon ju vackra motiv också!!

Maria Berglund, Attentions är jättelycklig över att få äga denna vackra silverpärla!

Kram

Lisa L S*Amors Troll

manbukten
0

Läckra tjejer båda två Lisas och Bullans

yadhayezibas
0

Hon är jättefin med fantastiskt runda ögon men jag tyckte hon hade mkt mer päls på utställningen i Norrköping än på de bilderna du satt in här.

dexter
0

Heergud før en katt….ja d ær bara att gratulera…;)Kyss

Amorstroll
0

På dessa foton är hon ju bebis!! Om två veckor fyller hon hela 4 år!

Lisa S*Amors Troll

cobbyluck
0

Hej Lisa.

Gudas vilken katt du visar upp.

Hon är BARA så UNDERBAR. Hoppas att vi snart får se henne på någon utställning.

Hennes ögon färg form ojojojoj…………

Lycka till med henne Lisa.

Hoppas att du snart är på benen igen och att du kommer ut på utställningar igen. Du kanske kommer till Tibro nu i helgen.

Kram på dig Lisa från oss.

Yvonné och Uffe.

Amorstroll
0

TUSEN TACK!

för snälla kommentarer om Angel Dust! Det skall jag framföra till Maria som inte är med på någon lista. Men jag vet att hon är jätteglad över att äga denna vackar silver katt!

Kram

och ha en UNDERBAR HELG!

samt

LYCKA TILL! ni som skall ställa i Tibro!!

yadhayezibas
0

#12 men du skrev ju i första inlägget att hon inte var i full pälskonditon just nu? Jag koppla ihop det med dom bilderna som du lagt med i första inlägget.Var därför jag undrade då jag tyckte hon hade en superfin päls på utställningen. Att hon är bebis på de andra bilderna det ser jag oxå.

Annkis54
0

#15..så fattade jag det oxå:):)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Bullan
0

Synd bara att hon är kastratSkäms Har hon fått några avkommor? Hon är verkligen en donna i min smakCool

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Cybercat
0

#0 Jag tycker ni är tjusiga alla tre, var och en på sitt sätt Lisa :)
Men, Anna-Lena är en snygging, det är hon!

Säger Emma, som aldrig sett AnnaLena i verkligheten förståss ;)

Amorstroll
0

#15 och #16

INGET av fotona i denhär tråden är på snyggingen som hon ser ut idag. Alla är tagna för för länge sedan.

Maria kommer säker att fota henne på någon utställning framöver när hon åter är i full pälskondition.

# 17

Tyvärr blev hon aldrig dräktig! Jättesynd tycker jag.

Kram

Lisa L S*Amors Troll

Dockan
0

SkrattandeSå jättefina hela hö genLenaGlad

Hälsningar LENAGlad

frukove
0

The beauty and the beast…Du har din tjusiga siden blus på dej och din fina väska Lisa!Nog är väl ni fina alla tre!Men det var en rolig bild!Synd att inte Maria var med,hon får skicka foto på sej och Angel Dust sen!

Angel Dust!!!!Hon är ju bara helt outstanding!!!!En sån karamell skulle jag inte tacka nej till!!!

#2 Bullan-din Ditha är ju också så där guuda söt!Silverkatter med den här färgen på ögon är ju bara wowwww!!!!

Ha en bra dag!

Heléne