Kungälv!
Lycka till alla som ska ställa i Kungälv i helgen!
Hoppas ni lyckats med bad och fön på era ögonstenar!
Alldeles speciellt håller jag ju tummarna för Annika-Guardians och hennes katter!Hårdast håller jag ju förståss tummarna(hur ska jag kunna jobba då…hm…?)för debutanten S*Optimal Prime´s Penny!!!!!
Hoppas hon inte tycker att utställning är läskigt(hennes syskon har jag ju ställt i Luleå & Borlänge och de såg ut som de aldrig gjort annat i sitt liv!)Lycka till Penny gumman!!!!!
Skickar en bild på henne som liten!7 veckor och ganska stora öron…!
Heléne Fahlgren
Optimal Prime´s
vill lägga in mina lyckönskningar här oxå

Lycka till allihop i helgen
//Tessan
Åhh vad fin han är Jonas !!! Vi syns i morgon
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
#3. titta där är ju mammas ponke
visst är han suuuuperfin
håller tummarna för dig oxå Marita
om inte alla tummarna har fastnat för Morris
Tackar, här håller jag på att leta burskynken och packa för utställning + utlandsresa + konferens, haha, det blev lite mycket idag men man lever bara en gång. Mitt schema framåt ser väl späckat åt men det ska bli kul, lördag, Kungälv utställning Söndag, Kungälv utställning sen ska jag kl 22 sitta på planet till Turkiet, bokade i morse
, helt oplanerat men ska bli himla kul, åker ner med syrran så mannen o dottern kommer ta över på utställningen om jag inte får dispens för att åka hem tidigare, planet går nämligen från Köpenhamn…. Åter hemma efter en vecka och direkt på konferens 2 dagar….
Men först så ses vi på lördag

Men så skönt att åka utomlands!
Ha det sååå skönt i Turkiet!
Hoppas du hinner rapportera hur utställningen går!
Visst är det lite typiskt att det kör ihop sej på det här viset!
Men som du säger så lever man ju bara en gång
Ha det bra nu!
Heléne
#7, jag ringer dej efter bedömningen är klar

Tack för det Annica!
Ring min mobil för jag jobbar hela helgen!
Gå och försök sova en stund nu!
Heléne
#9 Här packas det ännu, har den lyxen att jag har 10 minuter till utställningen i Kungälv, känns bra nu :-)
Har mobilnumret med, vi hörs
Annica
Lycka till i helgen! Ev kommer jag till Kungälv och tittar en snabbis en av dagarna, är i Göteborg och hämtar min nya Burmillatjej.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
Lycka till allihop! :)
nån som har hört några nyheter:
kanske ska jag kolla min mobil
jag är ingen mobilperson:):)
Hejsan alla, trött och hemma,
Har inte mer än mina egna att redovisa, kanske nån annan har koll på mer.
S*Optimal Prime´s Penny EX 1, hennes första utställning och hon skötte sej exemplariskt, coolare katt får man leta efter.
S*Qwintus Samuel, CAC, DB, bästa långhår och sen Best In Show (BOB)
Imorgon har jag ABS:at mina katter.

Grattis till Samuels BOB!!!!!
Kul att även Penny fick bra bedömning och att hon inte tycker att utställning är läskigt!!!
Det är så kul när kattunngeköpare vill ställa ut sina katter!När det går bra känner man sej ännu stoltare!
Ha en skön semester,tänkt inte på att första snöflingorna(men de låg inte kvar-det är det som räknas)redan kommit i Skellefteå!
Vi hörs!
Heléne
Tack Helene,
Grattis Annika ha en trevlig semester
Tack Marita och tack för trevligt sällskap, nu är det din tur att ta det hela imorgon,
Annica
Nej då det finns så många fina katter där å jag är så nöjd med att bara träffa alla goa människor 
Kan meddela att Samuel kommer om allt gå vägen få helsyskon i mitten av november, ska bli himla kul att se dem.
hej o grattis alla utställare
jag vet att AnnKriellas Who´s The Man
Morris..ägare Jonas Baboos
blev Champion o domarens bästa

Jag vill Gratta Ann-Louise(Tjing-Ling) för det gick så bra för hennes lilla tjej idag
Ex1 och sen BIG och så Domarens bästa
Grattis Grattis!
En fågel viskade detta till mig
---------------------------
#14 Grattis till till era resultat också, jätteroligt!
Grattis Jonas Baboos för Champion och Domarens bästa

/ Carina

#14 Supergrattis Annica. Det ju betydligt bättre än du trodde när jag var där i går :)
Penny är en störtcool tjej!
Ha nu en jättetrevlig semester!
Ingela
Tack Ingela, ja, du, det kunde man inte veta, (var mycket rörig utställning) och ingen som pratade något, tråkigt. Känner att jag tog rätt beslut att ABS:a katterna idag.
Klockan 16 åker jag mot Köpenhamn för flyg ner till Antalya, ska bli så skönt men risk för mycket blåsig flygfärd, just nu blåser det 23 m/s i byarna på Kastrups flygplats.. hörs efter semestern igen
Annica

Grattis Gunnil, Alsace Futures katteri till BIS med din underbara lilla "fuling" *flin* Alsace Futures Marie D'Alsace!
Tösabiten är dessutom bara 5 månader men vacker som få!!!!
Massor av grattiskramar!
Harlibries Tina
Ps. Tack för kost & logi! *flin* Ds

Jag har precis fått en uppdatering från Harlibrie´s Tina, hur det gått för hennes katter.
Harlibrie´s ´Créme de la cre´me: CAC lördag och söndag
Harlibrie´s Diva la Zora: CAC lördag och söndag
Persian Dream´s Heidy: CAC lördag, CAC DB BIG söndag
Ett stort stort grattis till dig vännen.
Vill passa på att gratulera er andra oxå till era fina resultat.
//Tessan
#25 hahaha "fulan" hahaha jätte trevligt att träffas !!!
Jätte grattis !!!
Lite från mig….
GIC Hassellidens Tabby Pepelino GIC titel, BIG, DB & NOM till BIR
Sönd. CACE BIG & NOM till BIR
(N) Exporama`s Carson DB & Bästa hane 3-6 mån.
(N) Exporama`s Something Special DB och Miss Kungälv
Hahahaha = Besökarnas favorit
Chimel`s Felicity CAP
Tack för en oförglömlig helg

Grattis till alla er, det har ju gått riktigt bra.
Morris vilken snygging!!!
Vad kul att det gick så bra för dig Tina
// Rosie

Ja vem kunde tro att den "fula" skulle vinna???!!!flin
JätteGrattis Tina det gick ju inte så dåligt för dina Tjejer heller! vackra & trevliga katter!
Tack för en trevlig helg, du är alltid välkommen tillbaka!
kramisar gunnil

Vill passa på att även gratulera er andra som fick fina resultat under den´här helgen.
Alsace Futures

#22 Tack så mycket, vem viskad det? Hon blev även bästa 3-6 månader totalt.
Grattis Gunnil till BIS på den lilla "fula" fniss. Jättefin katt. Och tack för dom små katter som stod på min bur. Ett stort GRATTIS till alla, ingen nämd och ingen glömd. Vi ses snart igen många av oss i Varberg. Nu är det dags att ta itu med alla papper till Varberg, glöm inta att meddela cert och klassändring till mej, så era katter hamnar i rätta klasser.
Hej så länge, ses snart igen
Ann-Louise.
Super grattis till alla !!! Och det var jätte trevligt att träffa nya som gamla vänner

Tack och -grattis grattis till dig med, du har ju själv en liten "ful" kattunge fniss! Som det inte gick så "dåligt " för, en liten vacker bebis,
Jätte tack till dig och Jonas, ang lunch-uppehållet m.m ni är alltid lika gulliga,emot alla…
Den här helgen blir svår att inte komma i håg!
"ASG"
Vi ses i varberg
Gunnil

Instämmer Rungande Grattis till resultat och en lyckad utställning låter det som

#30 Jättegrattis till det också, viskningen kom fr Kosta
Grattis t er andra också, alltid roligt då det går bra, och då man har trevligt ihop
/ Carina

Hejsan!
JÄTTEGRATTIS till alla som är glada över sina katters resultat!!!
Har IDP någon hemsida med HELA resultatlistan som de flesta Sverak klubbar har?? Tycker IDP-resultaten är helt annorlunda än de på Sverak.
Hur många perser/exoter var det på utställningen båda dagarna?
Kram
Lisa L S*Amors Troll
Om inte jag har helt fel så var det 42 perser & 14 stycken exoter.. kan ha tillkommit några efter anmällningar som inte stod med….
Detta var en väldigt liten utställning tror det var endast 150 st fick plats ..
Vet ej hur många som var ABS men det var nog endast någon enstaka..tyckte att alla burar var fyllda på Lörd. Å söndag fanns det någon tom..kanske tre katter..
IDP har en sådan lista men det går inte så fort att få in resultatet..men det kommer
Den ligger på IDP hemsida..

Ja nu så har vi komme´hem till Gävle & "pustat ut"
Jag kan bara hålla med ovan att detta var en minnesvärd helg
Massor av grattis till Er ALLA som fick bra resultat!!!
Ett speciellt tack till Ann-Louise "Tjing-Ling"& Jonas "Baboos" ang lunchuppehållet
Kramar till Er alla för ett otroligt trevligt bemötande
& det var jättekul att få träffa så många "PiF-folk" IRL!!!
Har tage´ massvis av kort på utställningen, ska bara lägga in dem i datorn; så ska jag visa några här på forumet!!!
Massor av kramar!
Harlibries Tina
Grattis tiller alla som det gick bra för.
Vad tycker ni annars om utställningen med domare mm.
#39 hehehe 

får vi höra då??:)

det innefttar väll allt
kram g
#42 hahahahahahahahaha
#42..hmmmmm berg o dalbana alltså:)

Ja, det var verkligen upp o ner, hit o dit. Bland domarna alltså.!! 
Ingen skugga över arrangerande klubben. Sedan är det alltid jätte roligt att träffa alla kattkompisar, gamla som nya.
Grattis alla fina Vinnarkatter 

Jag hade nog tur som fick mina cert
Lena W
Betty Back`s Exotics

45 ja vi hade ju lite fula katter och de som fick sina cert båda dagarna ska vara lyckliga vinnare,,,,och inte kanske blivande knicks svansar
m.m.m.

Tyvärr är det flera katter som fortfarande har ont i svansen efter den kvinnliga domaren som hanterade svansarna som cykelpumpar,vilket är tragiskt men ack så sant.
Det var en trevlig utställning och ingen skugga ska falla över arr klubb…Sist men inte minst var det väldigt kul att träffa gamla och nya vänner.